וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: ניצחון לסיינה, הפסדים לשאלון וגדיניה

יריבות מכבי ת"א ביורוליג: סיינה גברה 70:81 על רומא, שאלון הפסידה לבולזאק, גדיניה לצ'ארני. פאו ניצחה ב-52 הפרש

אחרי שמכבי תל אביב לא התקשתה להביס אמש (ראשון) את גלבוע/גליל עליון במסגרת ליגת העל, לא פחות משלוש יריבות שלה בבית ב' ביורוליג משחקות הערב ברחבי היבשת. מלאגה, שתפגוש את הצהובים ביום חמישי, כבר ניצחה אמש 54:67 את לאגון ארו בליגה הספרדית.

סיינה, שתארח את מכבי בעוד כשבוע וחצי, ניצחה במשחק חוץ לא פשוט בבירה את רומא, 70:81. האלופה פתחה פער דו ספרתי כבר מהרגע הראשון ולא שמטה את היתרון לכל אורך המשחק, כשהיא נעזרת ב-22 נקודות בל בובי בראון, שגם הוסיף 9 אסיסטים. דייויד מוס קלע 18 למנצחים.

אלופת צרפת שאלון נפלה עם 77:69 מול בולזאק. המחצית הראשונה החלשה הסתיימה ב-28:29 לשאלון, אבל היא לא הופיעה למחצית השנייה, בעיקר בהגנה. שלדן וויליאמס קבר 20 נקודות, שלא הספיקו.

פרוקום גדיניה הפולנית, שהובסה מול הצהובים לפני שבועיים וחטפה גם מסיינה בבית בחמישי האחרון, הפסידה שוב, הפעם 62:58 לאנרג'י צ'ארני, במדיה לא שיחק עודד ברנדווין הישראלי. מרצ'ין דוטקייביץ' קלע 17 לאנרג'י, ג'ארל בלסינגיים סיים עם אותה כמות לפרוקום.

ברחבי היבשת נערכו עוד מספר משחקים מעניינים הערב. פנאתינייקוס, שהופתעה בביתה על ידי חימקי ביום שישי ביורוליג, הוציאה את כל העצבים על איליסיאקוס המסכנה עם 49:101. המחצית הראשונה הסתיימה ב-18:51 והשאר היה לפרוטוקול. אקס מכבי תל אביב סטפון לאזמה הוביל את פאו עם 14, סופוקליס שחורציאניטיס הוסיף 10, כמו דימיטריס דיאמנטידיס. דרווין קיצ'ן, אקס מכבי ראשון לציון, קלע 9.

חימקי עצמה, ניצחה 74:85 את קאזאן בדרבי רוסי ב-VTB, ליגת מזרח אירופה. חימקי הצליחה לברוח ברבע השני והשלישי וקאמבק של קאזאן לא הספיק. זוראן פלאניניץ' הוביל את המנצחים עם 18. צ'אק אידסון הסתפק בחמש נקודות בקאזאן, קונסטנטינוס קיימקוגלו הוביל את המפסידה עם 20.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully