וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד הביסה 57:98 את א.ס. רמת השרון

תבוסה קשה לאורנה אוסטפלד מול הדאבליסטית. הפועל פתח תקוה - אליצור חולון 72:103, רמת גן/רמת חן - ראשל"צ 63:64

שלושה משחקים בלבד נערכו הערב (שני) במחזור השני של ליגת הכדורסל לנשים, זאת לאחר שמשחקה של אליצור רמלה שוב בוטל, הפעם מול הפועל גליל עליון, שכן הקבוצה של יואל לביא מצויה בצרות כלכליות.

מבין המשחקים שכן נערכו, במשחק המרכזי פירקה הדאבליסטית מכבי אשדוד את א.ס. רמת השרון, עם 57:98 אדיר. המשחק הזה עשוי להיות משוחזר בשלבים הרבה יותר מאוחרים של העונה וכמו שזה נראה הערב, לרמת השרון יש עוד הרבה מאוד מקום לשיפור אם היא רוצה להתמודד מול האשדודיות המצוינות.

אשדוד פתחה בקצב מסחרר ואחרי יתרון 13 בתום הרבע הראשון, טסה ל-30:62 מדהים במחצית וגמרה את המשחק מהר מאוד. עד לסיום, הפער הלך וצמח והדאבליסטית רשמה ניצחון שני העונה.

הפועל פתח תקוה, במשחקה הראשון העונה, לא התקשתה להביס 72:103 את אליצור חולון, שרושמת הפסד שני העונה. המלאבסיות ברחו כבר בפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון תשע נקודות. חולון ניסתה להישאר קרובה, אבל מחצית שנייה מוחצת של 31:55 מצד פתח תקוה, סידרה לה את הניצחון. ונסה גידן הייתה בלתי עצירה, עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים. פורשה פול הוסיפה 24 למנצחות ואילו יסמין ווין הובילה את חולון עם 17.

המשחק בין מכבי רמת גן/רמת חן להפועל ראשון לציון היה הרבה יותר צמוד והסתיים ב-63:64 לרמת גניות אחרי דרמה. המנצחות פתחו חלש מאוד, קלעו שמונה נקודות ברבע הראשון והיו בפיגור לאורך רוב שלבי המשחק, אבל הצליחו לחזור ממש בשניות הסיום ולבצע מהפך. בפיגור שלוש, עם שלוש שניות על השעון, טיפאני הייס מראשון לציון סחטה סל ועבירה, אבל החטיאה מהקו הזדמנות להשוות והמשחק נגמר.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully