וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפסד למזרחי בבכורה בכפר סבא, 2:1 ליבנה

המנג'ר החדש לא עזר לירוקים, שנותרו מתחת לקו האדום. המשחק בין בית"ר ת"א רמלה לראשון לציון הופסק בשל מבול

המחזור התשיעי בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני), או בעצם, כמעט לסיומו. המשחק בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל ראשון לציון נקטע לאחר 45 דקות, כשמבול הציף את כר הדשא באצטדיון וינטר והשופט שמעון אלקבץ החליט שלא ניתן להמשיך את ההתמודדות. לוח התוצאות הראה 0:0 והמחצית השנייה תשוחק במועד שייקבע מאוחר יותר.

במוקד המשחקים היום עמדו הפועל כפר סבא והמנג'ר החדש שלה אלון מזרחי, שהגיע יחד עם הבעלים הטרי ג'קי מויאל. לצערה של כפר סבא, השינויים בקבוצה לא עזרו והיא הפסידה 2:1 לעולה החדשה מכבי יבנה. כפר סבא עם ארבע נקודות בלבד, עמוק מתחת לקו האדום, יבנה לעומת זאת, עלתה למקום החמישי.

הקבוצה של יוסי זוזוט התאוששה מהתבוסה בנצרת ועלתה ליתרון בסיומה של מחצית ראשונה חלשה, הודות לשער מקרי לחלוטין. גבי אדרי, שפתח הפעם בקישור, ניסה להגביה מימין וראה את הכדור שלו עובר את כולם ומתגלגל לקורה ופנימה בדקה ה-43.

המחצית השנייה התנהלה ברובה תחת גשם כבד, אבל כפר סבא הצליחה להשוות בדקה ה-73, כשעומר פדידה בעט מ-18 מטרים כדור שפגע בשחקן צהוב ונכנס פנימה. יבנה לא נשברה, בניגוד למשחקים קודמים, ובדקה ה-81 זכתה בפנדל אחרי נגיעת יד של גיא גרוס. בן רהב עצר את הבעיטה של אוראל אדרי, אבל אורן ניסים הסתער על הריבאונד וכבש את שער הניצחון הדרמטי. בתוספת הזמן הורחק שי דוד האורח לאחר מילים מיותרות לקוון.

מי שהצליחה לחייך היא מכבי הרצליה, שגברה 1:2 על סקציה נס ציונה. עבור הרצליה היה זה ניצחון שני בלבד העונה וראשון מאז המחזור הרביעי ובזכותו היא ברחה מעט מהתחתית ואף עקפה את המפסידה. ברק לביא (48) ושי ביטון (50) כבשו צמד בזק להרצליאנים, מיד עם פתיחת המחצית השנייה, מגלן אוואלה רק צימק, שלוש דקות לסיום.

גם הפועל ירושלים חגגה ובגדול. האדומים התפוצצו על חשבונה של הכח עמידר רמת גן החלשה עם 0:3, כשמוסא סלמן כובש בדקה ה-17 ואיציק כהן הופך את זה לתבוסה עם צמד מהיר בדקות 76 ו-80. בזכות הניצחון, ירושלים קופצת כל הדרך למקום הרביעי, שתי נקודות מהפסגה. הסגולים תקועים עמוק בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully