וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון תארח בישראל בגביע האיגוד

האלופה זכתה לתמיכה כלכלית ממספר גופים ותימנע מהעברת הביתיות ליריבתה הרומנית, שהציעה 20 אלף יורו בתמורה לכך

בשורות טובות לשחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד. האלופה תקיים את משחק הבית המכריע על העלייה לשלב הבתים בגביע האיגוד בישראל, זאת לאחר שראשיה, היו"ר יוסי גבע והספונסר הראשי ראול סרוגו, פעלו בימים האחרונים והשיגו תמיכה כלכלית, שתאפשר את האירוח.

ראשון לציון תתמודד מול דדמן בקאו מרומניה, שהציעה פיצוי של 20 אלף יורו לקבוצה מעיר היין, על מנת לקיים את המפגש הכפול ברומניה, באירוח מלא. בראשון לציון פעלו כאמור על מנת לארח בארץ בכל זאת והמימון שהושג ייאפשר גם באופן חלקי את ההוצאות אם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים של המפעל (השתתפות בשלב הבתים מוערכת בכחצי מיליון ש"ח לפחות). מלבד סרוגו, גם יינות ביתן ויעד פירזול השקיעו בקבוצה והתמיכה מוערכת במאות אלפי שקלים.

יו"ר הקבוצה גבע אמר: "אכן שקלנו לקיים את שני המשחקים ברומניה, והציעו לנו פיצוי מכובד ואירוח שהיו מאפשרים לנו גם לצרף זר נוסף לסגל. בשנה שעברה אירחנו את פיינל פור המוקדמות בליגת האלופות, השנה השתתפנו בפיינל פור המוקדמות בליגת האלופות, אבל לצערי המועדון היה זקוק לתמיכה כדי להמשיך ולשאת את הדגל ולשחק באירופה. זה היה חוסר אחריות לצאת להרפתקאות, אבל פעלנו נמרצות, וזה קורה הרבה בזכות הספונסר הראשי שלנו ראול סרוגו, שהשתתפות במפעל האירופי חשובה לו. סרוגו אמר לי, 'אני פה לעזור, אל תתלבטו בעניין', ואני רוצה להודות לו בכלל על הזמן שפינה כשהוא מתמודד במירוץ לנשיא התאחדות הקבלנים. במקביל, נחום ביתן מיינות ביתן, וג'קי הבעלים של יעד פירזול נרתמו לסייע בתמיכה משמעותית, ועכשיו כולי תקווה שנוכל לעלות לשלב הבתים ואולי גם להתחזק בהמשך".

מכבי תל אביב, הנציגה השנייה באירופה, קיבלה אישור לארח את משחקה בסיבוב השלישי בגביע האתגר האירופי מול סטרובולוס ניקוסיה מקפריסין (ב-24 בחודש) באולם בהדר יוסף, שלא אושר בעונה שעברה, בה נאלץ המועדון לנדוד ולשחק בבית מכבי בראשון לציון. הצהובים, שהגיעו בעונה שעברה עד לחצי גמר גביע האתגר, יפגשו ביום שני הבא את מכבי ראשון לציון במשחק שהוקדם מהמחזור השביעי.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully