וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלומיננזה זכתה באליפות ברזיל

הטריקולור נעזרו בצמד של פרד כדי לגבור 2:3 על פלמייראס (שנמצאת על סף ירידה) ולחגוג שלושה מחזורים לסיום העונה

פלומיננזה זכתה הלילה (בין ראשון לשני) באליפות ברזיל אחרי שניצחון 2:3 על פלמייראס הספיק לה בשביל לחגוג את התואר שלושה מחזורים לסיום. לפלו יש כעת יתרון של 10 נקודות על פני גרמיו, שניצחה את סאו פאולו 1:2, בעוד אתלטיקו מיניירו נשרה למקום השלישי אחרי ששער יתרון של רונאלדיניו לא הספיק לה ליותר מ-1:1 בחוץ נגד ואסקו דה גאמה.

הכוכב הלילה היה כרגיל פרד, שכבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-45 ובמצב של 2:2 מצא את הרשת בדקה ה-88 כדי להעניק לפלומיננזה את הניצחון. החלוץ הנפלא ששיחק בעבר בליון, מוליך את טבלת מלך השערים של הברזילראו עם 19 כיבושים. זו אליפות ברזיל הרביעית בה זוכים הטריקולור (לקבוצה יש גם 31 אליפויות קריוקה) והשנייה בתוך שלוש עונות, אחרי שהם היו אלופים גם ב-2010.

פלומיננזה שברה את שיא הנקודות לעונה אחת עם 76 כאלו ב-35 מחזורים וכל זאת כשכאמור נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. "ההרגשה היא של התרגשות מעורבת בשמחה. יש לנו סגל נהדר ואוהדים שהולכים איתנו לכל מקום", אמר פרד הנרגש מיד בסיום.

סיפור השמחה של פלומיננזה היה גם הסיפור העצוב של המפסידה פלמייראס, שמדורגת שבע נקודות מתחת לקו האדום כשנותרו בסך הכל תשע בקופה. האימפריה הירוקה, שזכתה בעבר בשמונה אליפויות וגם פעם אחת אחת בגביע הליברטדורס (1999), שייצאה לאירופה שחקנים כמו רוברטו קרלוס, ריבאלדו, אלכס, סזאר סמפאיו ורוקה ג'וניור, תרד כנראה לליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully