וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מיואשת מכספי? סקוט: "ניתן לו עוד צ'אנס"

ביירון סקוט שינה את הרוטציה בספסל ונתן הזדמנות לישראלי, גם זה לא עזר לקליבלנד. כספי הודה: "הייתי עצבני, קלעתי רע"

עומרי כספי קיבל הלילה (שני) הזדמנות ראשונה העונה להוכיח את עצמו במדי קליבלנד, אבל עדיין התקשה להשתלב. אחרי שכמעט שלא שיחק בששת המשחקים הראשונים של העונה, הפורוורד הישראלי קיבל הלילה 14 דקות וסיים עם 7 נקודות, אבל רק ב-1 מ-7 מהשדה (1 מ-4 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין), וקליבלנד רשמה הפסד חמישי בשבעה משחקים, 106:91 לאוקלהומה סיטי.

"הקאבס ניערו את הרוטציה בספסל שלהם", נכתב בתקשורת באוהיו, "אבל התוצאה הייתה זהה: מבולגנת". כספי וג'ון לואר שיחקן על חשבון סי-ג'יי מיילס וסמארדו סמואלס, אבל גם לואר קלע רק ב-2 מ-8 מהשדה. אוקלהומה רשמה את הריצה שלה כששחקני הספסל של קליבלנד היו על הפרקט, וביירון סקוט די מיואש.

"אני פשוט מחפש מישהו שיעלה מהספסל מלבד לדניאל גיבסון וייתן לנו תרומה", אמר המאמן, "אני יודע שאנחנו חסרים את טיילר זילר, אבל אנחנו באמת זקוקים למישהו שיעלה ויעשה את הצעד קדימה".

עומרי כספי, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
מה יהיה עומרי? כספי והמאמן/AP

לצערו, כרגע זה לא כספי. הישראלי התקשה להיכנס לקצב אחרי תקופה ארוכה ללא דקות משחק. "זה רק המשחק הראשון שהוא שיחק", התייחס סקוט בהבנה למצבו של כספי, "אז כרגע עדיין צריך לו ימי חסד ולהעניק לו הזדמנות נוספת. זה מה שאני מתכוון לעשות".

גם כספי נראה מתוסכל מעט בסיום. "לא הרגשתי בנוח, והייתי עצבני כשעליתי לשחק", אמר כספי, "זה רק המשחק הראשון שלי. אני יודע שלא קלעתי מספיק טוב, אבל הכל עניין של להיכנס לקצב ולקבל דקות". בקליבלנד מעריכים שכספי ולואר ימשיכו לקבל קרדיט לעת עתה, אבל אם תוך כמה משחקים ביירון סקוט לא יראה שינוי - הוא יבצע שוב שינויים ברוטציה של הספסל.

קליבלנד תסיים מסע של שישה משחקי חוץ מול ברוקלין, ועומרי כספי יודע מה הקבוצה שלו צריכה לעשות: "אנחנו חייבים להמשיך, להישאר בפוקוס. כמו שאמרנו תמיד, הכל עניין של ההגנה. אם נדאג לזה, גם הזריקות יתחילו להיכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully