וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורגי שרמדיני: "אני מרגיש מצוין, שמח שהמאמן סומך עלי"

12.11.2012 / 9:54

הסנטר של מכבי ת"א הצטיין נגד גלבוע/גליל וקיבל מחמאות מבלאט. הוסיף: "המשחק נגד מלאגה הולך להיות קשה מאוד"

אחרי הניצחון הדרמטי על אלבה ברלין ביורוליג ביום חמישי האחרון, חזרה מכבי תל אביב לליגה המקומית ולא התקשתה להביס את הפועל גלבוע/גליל החלשה, 62:94. הצהובים לא נזקקו ליכולת גדולה כדי להביס את הקבוצה של ליאור ליובין ובדומה למשחק הקודם שלהם בהיכל מול פרוקום גדיניה ביורוליג, לקבוצה של דיוויד בלאט פשוט לא הייתה יריבה ראויה.

המאמן ניצל את חולשת היריבה בכדי להמשיך להעניק ביטחון ודקות משחק לשחקנים בהם הוא חפץ, כשהפעם היו תורו של גיורגי שרמדיני לקבל דקות ארוכות יחסית על הפרקט, בהן הוא רשם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים. אגב, מי ששוב לא זכה לדקות משחק רבות היה מורן רוט (שתי דקות בלבד).

שרמדיני נשמע מרוצה מהתוצאה: "אני מרגיש מצוין, גם בשל העובדה שאנחנו מצליחים לנצח במשחקים האחרונים. נגד גלבוע/גליל היה לנו משחק טוב ואני חושב שהצלחנו להעניק לקהל שלנו הרבה גאווה, כמו בכל בתקופה זו. שיחקנו חזק ולמרות שלקח לנו קצת זמן להיכנס לעניינים, השתלטנו על המגרש. פשוט הצלחנו לכפות את המשחק שלנו".

המאמן בלאט החמיא לשרמדיני בסיום ("הוא עובד כל יום כמו שצריך, כבר כמה משחקים הוא משחק טוב ועושה הרבה עבודה משני צדי המגרש") והשחקן נשמע נרגש מדבריו של המאמן: "אני מודה לו על המחמאות. אני שמח מאוד ואני מקווה שאני אצליח להמשיך באותה היכולת ולהוכיח את עצמי עוד ועוד, זה בטח מעניק הרבה ביטחון לשמוע שהמאמן שלך סומך עליך. עכשיו רק צריך להמשיך ולהשתפר. אני נותן את כל מה שאני יכול ועושה את העבודה שלי. באימונים המסכמים עובדים איתנו היטב על מה שאנחנו צריכים לעשות בהגנה ובהתקפה וכל שנותר לנו לבוא ולעשות זה רק להוציא לפועל את כל מה שלמדנו".

על משחק היורוליג הקרוב, נגד מלאגה ביד אליהו, הוסיף הסנטר הגאורגי: "צפוי להיות משחק שונה לחלוטין, אני לא מאמין שיהיה קל. במפגש הראשון נלחמנו שם כדי לנצח. מלאגה היא קבוצה טובה מאוד טובה, היה להם זמן להתחבר והפעם זה יהיה מפגש יותר קשה מהמשחק הקודם. זה משחק בית ואנחנו רוצים להמשיך לשמור על המקום הראשון בבית, זה משחק מאוד חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully