וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שרמדיני משחק טוב כבר תקופה ארוכה"

11.11.2012 / 21:37

מאמן מכבי תל אביב פרגן לסנטר שלו אחרי הניצחון הקליל על גלבוע/גליל: "לא קל להיות שחקן חדש, הוא מפגין שיפור"

אחרי הניצחון הדרמטי על אלבה ברלין ביורוליג ביום חמישי האחרון, חזרה מכבי תל אביב לליגה המקומית ולא התקשתה לפרק את גליל/גלבוע החלשה, 62:94. הצהובים לא נזקקו ליכולת גדולה כדי להביס את הקבוצה של ליאור ליובין ובדומה למשחק הקודם שלהם בהיכל מול פרוקום גדיניה ביורוליג, לקבוצה של בלאט פשוט לא הייתה יריבה ראויה. האלופה הציגה משחק קבוצתי משובח מול הגליל ונהנתה מתרומה דו ספרתית של חמישה שחקנים. מעל כולם בלט הסנטר החדש גיורגי שרמדיני, שניפק תרומה נאה עם 12 נקודות ו-10 ריבאונדים.

גיורגי שרמדיני, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דאבל דאבל קליל. שרמדיני/ברני ארדוב

מאמן מכבי דיוויד בלאט ניסה לשמור על קור רוח בסיום המשחק, ופרגן לקבוצה שלו על המשחק הנהדר שהציגה. "גם בחצי הראשון הגנתית היינו פנטסטיים אבל פספסנו המון מהלכים של צעד וחצי והמון קליעות חופשיות. אפשרנו לגליל להישאר קרוב אבל ברגע שהשתחררנו והתחלנו להכניס את הכדורים לטבעת המשחק הפך להיות קל", אמר בלאט.

על המשחק המצוין של גיורגי שרמנדיני, שקלע 12 נקודות ואסף 10 ריבאונדים, אמר בלאט: "גיורגי כבר שלושה או ארבעה משחקים משחק טוב, לא קל להיות שחקן חדש במכבי, ולא קל כשיש עוד שני שחקנים בעמדה שלך. הוא עובד כל יום כמו שצריך, יש לו המון רגש למשחק, לא תמיד הכי אסתטי, אבל הוא עושה הרבה עבודה משני צדי המגרש".

בלאט ניסה להפגין בקיאות גם בכדורגל והתייחס לדרבי ששוחק היום בבלומפילד: "אני אראה את הדרבי, אני בעד מכבי באופן מאוד מפתיע, ואולי אחרי זה אני אתקשר לשמעון שיסביר לי מה אני רואה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יכול להיות מרוצה מחניכיו. דיוויד בלאט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully