וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "הוכחנו שאנחנו טובים יותר"

11.11.2012 / 22:56

למרות ההפסד בדרבי, קשר מכבי ת"א משוכנע: "שלטנו במשחק, אי אפשר להיות עצובים". אוסקר: "מצטער עבור האוהדים"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אוסקר גרסיה וג'ורדי קרויף אמרו לפני הדרבי שגם תיקו יספק אותם. לאורך שלבים רבים של המשחק - לאחר החמצת הפנדל של אלירן עטר והרחקתו של קרלוס גרסיה בפתיחת המחצית השנייה - נראה היה כי שחקניהם משחקים על תוצאה, אבל בסוף הם נענשו בעקיצה אחת. עומר דמארי הבקיע מהנקודה הלבנה בדקה ה-80 והעניק להפועל תל אביב ניצחון 0:1. מכבי תל אביב מפסידה בפעם השנייה העונה, ויתרונה בפסגה על פני יריבתה העירונית צומק לשלוש נקודות בלבד. לקראת הסיום גם עטר חתם דרבי עגום מבחינתו והורחק, כך שגם הוא ייעדר מהדרבי הקטן מול בני יהודה בשבוע הבא. הקבוצה תעמוד לדין על זריקת חפצים מצד אוהדיה.

במהלך המשחק עצרה המשטרה מספר אוהדים, רובם בגין עבירות של ספסרות, כאשר אוהד אחד שפרץ לדשא נעצר גם הוא וכך גם אוהד של הפועל תל אביב שניסה לעורר פרובוקציה. אוסקר גרסיה נכנס לחדר ההלבשה, שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני גאה בכם על הדרך בה שיחקנו ועל הצורה בה נראינו על המגרש ואין לי ספק שעוד ננצח במשחקי דרבי בעתיד".

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב סופג כרטיס אדום מהשופט אלון יפת. ברני ארדוב
הרגע ששינה את המשחק. קרלוס גרסיה מורחק/ברני ארדוב

המאמן המאוכזב אוסקר גרסיה סיכם: "אני חושב ששיחקנו טוב, עם 11, 10 ו-9 שחקנים. החמצנו את הפנדל שלנו וזה ההבדל. אני יודע שלאוהדים היה חשוב לנצח. אני שמח מאוד מכל התמיכה שלהם. מצטער עבורם, אבל אני חושב שהם צריכים להיות גאים בשחקנים שלהם שנתנו 100 אחוז גם בחיסרון של שחקן וחיסרון של שני שחקנים. החזקנו בכדור כל הזמן, גם כשהיינו בעשרה שחקנים. הליגה לא מסתיימת היום". המאמן גם נשאל על הצבתו של סטיב גורי כמגן ימני, והסביר: "רצינו להציב מול טל בן חיים, השחקן הכי מהיר של הפועל, את השחקן הכי מהיר שלנו וזו הסיבה שבחרתי בסטיב גורי".

הקשר גונסאלו גרסיה אמר: "זה הכדורגל. אני חושב ששלטנו במשחק, המשכנו להחזיק בכדור והראינו שאנחנו קבוצה טובה למרות שהפסדנו. לא משנה ההפרש בינינו עכשיו. אם נמשיך לשחק באופן הזה, נוכל להשיג תוצאות טובות. כשמסתכלים על המשחק, אי אפשר להיות עצובים. גם בעשרה שחקנים המשכנו להניע את הכדור. עשינו טעות וקרלוס נאלץ לקבל כרטיס אדום. עשינו טעות נוספת בפנדל, אבל שלטנו במשחק. אם ראיתם את הדרך שבה הפסדנו, אני חושב שהראינו היום לפחות על פי העיניים שלי שאנחנו קבוצה טובה יותר וזה הדבר הכי חשוב. אם נמשיך כך, יהיה בסדר ונמשיך לנצח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גונסאלו גרסיה שחקן מכבי תל אביב מעל רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
משוכנע שהעתיד ורוד. גונסאלו גרסיה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully