וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: פדרר ודג'וקוביץ' ייפגשו בגמר

השוויצרי (2) ניצח 6:7 (5), 2:6 את אנדי מארי (3), וישחק מול הסרבי (1), שחזר מפיגור ל-6:4, 3:6, 2:6 על דל פוטרו (7)

חצי גמר טורניר הסבב נערך היום (ראשון) עם שני מפגשים לוהטים, בשחזור של משחקי המדליות מלונדון. המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעשות את העבודה שלו כשחזר מפיגור ל-6:4, 3:6, 2:6 על חואן מרטין דל פוטרו, השביעי בעולם ולמעשה השיג "נקמה" קטנה על אותו הפסד במשחק מדליות. בגמר מצפה לו מפגש גדול עם רוג'ר פדרר, שניצח 6:7, 2:6 את אנדי מארי.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
לא נבהל מהפיגור. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' (1) - חואן מרטין דל פוטרו (7) 6:4, 3:6, 2:6

זה לא היה קל, זה היה מותח מאוד במיוחד במערכה הראשונה, אבל בסופו של דבר נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעשות את העבודה שלו בצורה נהדרת ולרשום ניצחון שני ברציפות על חואן מרטין דל פוטרו אחרי שגבר עליו גם ברבע גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. נולה חזר מפיגור מערכה ל-6:4, 3:6, 2:6 אחרי שעתיים ו-12 דקות ותוך שהוא משיג לא פחות מתשעה אייסים.

שני הטניסאים פתחו את המשחק כששמרו על ההגשות וזה היה 3:3. דג'וקוביץ' עמד בפני משחקון הגשות קשה מאוד, אבל הצליח להציל נקודת שבירה ועלה ל-3:4. דלפו גם שמר על ההגשות שלו בצורה די קלה ואיזן ל-4:4. במשחקון הבא נולה נראה רע ונשבר על ה-15 כשהארגנטינאי עולה ל-4:5 ומגיש למערכה כולה. דלפו הצליח לרשום משחקון הגשה על האפס וסגר מערכה עם 4:6 אחרי 47 דקות.

דג'וקוביץ' פתח לא טוב את המערכה השנייה ונשבר כבר במשחקון השלישי ופיגר 2:1. אבל נולה הצליח להשיג שבירה מיד לאחר מכן במשחקון ארוך מאוד וקבע 2:2. הסרבי עלה כבר ל-3:4 והצליח להשיג שבירה בדיוק ברגע הנכון כדי לעלות ל-3:5 ולסגור סיפור במערכה השנייה עם 3:6. דלפו פתח מצוין גם את המערכה השלישית ושמר על ההגשה שלו על האפס, אלא שמיד לאחר מכן הוא דעך. דג'וקוביץ' שמר על ההגשה שלו, שבר על האפס ושוב שמר על האפס כשהוא זוכה ב-12 נקודות לעומת אחת של הארגנטינאי ועולה ל-1:3. דל פוטרו עוד שמר על ההגשות שלו פעם אחת, אבל בהמשך נשבר שוב וזה 2:5 לנולה, שגם הגיש למשחק. נולה שוב שמר על האפס וסגר סיפור עם 2:6 במערכה המכריעה.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. Julian Finney, GettyImages
זכה במערכה הראשונה, אבל הלך ודעך. דל פוטרו/GettyImages, Julian Finney

רוג'ר פדרר (2) - אנדי מארי (3) 6:7, 2:6

לאחרונה, לא הלך לשוויצרי כל כך טוב מול המדורג מספר שלוש בעולם. הוא הפסיד לו בגמר הטורניר האולימפי ובחצי גמר טורניר שנחאי. אבל בטורניר גמר הסבב רוג'ר פדרר הראה שלא צריך להקדים להספיד אותו. השוויצרי נראה נהדר וחזר מפתיחה לא טובה בדרך לניצחון 6:7 (5), 2:6 על אנדי מארי בתום משחק של שעה ו-33 דקות. בנוסף, RF הצליח לשפר את מאזן הראש בראש שלו מול הבריטי ל-10 הפסדים לעומת 9 ניצחונות.

פדרר פתח את המשחק רע מאוד, נשבר כבר במשחקון הראשון ולא הצליח לשבור את מארי שעלה ל-0:2 מהיר. הבריטי היה קרוב לשבור גם במשחקון הבא, אך פדרר הצליח לשמור על ההגשה שלו וזה 1:2. מארי הצליח להוביל כבר 2:4, אך פדרר הצליח לשמור על ההגשות שלו ושבר בחזרה ל-4:4. השניים שמרו על ההגשות והמערכה הלכה לשובר שוויון. גם שם המצב היה צמוד מאוד, אבל בסופו של דבר במצב של 4:4, הצליח פדרר לזכות בשתי נקודות רצופות. מארי עוד זכה בנקודה אחת, אבל פדרר שמר על ההגשה שלו וסגר סיפור עם 5:7 בשובר שוויון. המערכה השלישית כבר הייתה בשליטתו המוחלטת של פדרר, ששבר כבר במשחקון השלישי, שמר על ההגשות שלו ועלה ל-1:3. מארי שמר על ההגשות שלו וצימק ל-3:2, אבל פדרר שמר על ההגשה שלו והשיג שבירה נוספת כדי לעלות ל-2:5. השוויצרי סגר סיפור עם 2:6 והוא בגמר.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
בשיאו. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully