וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האנובר ניצחה 2:4 את שטוטגרט, 2:4 לגלדבאך

הקבוצה של שלומקה חזרה מ-2:0 לניצחון חוץ ענק, צמד לעבדלואי. הסייחים ניצחו 2:4 את פירת. וולפסבורג-לברקוזן 1:3

אחרי שכל הגדולות הצליחו לעשות את העבודה שלהן אתמול (שבת), כשבאיירן מינכן, דורטמונד ושאלקה ניצחו, יינעל הערב המחזור ה-11 בבונדסליגה. במשחק שפתח את יום המשחקים, הצליחה וולפסבורג לעצור את לברקוזן הלוהטת עם 1:3 נהדר. מאוחר יותר הצליחה האנובר לחזור מפיגור 2:0 ל-2:4 מרשים מאוד מול שטוטגרט בחוץ ומנשנגלדבאך ניצחה באותה התוצאה את גרויטר פירת בחוץ.

דייגו שחקן וולפסבורג (שמאל). Martin Rose, GettyImages
לא מתגעגע למגאת. דייגו חוגג/GettyImages, Martin Rose

וולפסבורג - לברקוזן 1:3

עידן פוסט פליקס מגאת ממשיך להאיר פנים לזאבים. וולפסבורג, שצפויה למנות את קלאוס אלופס למנהל המקצועי שלה בינואר, רשמה ניצחון שני בשלושה משחקים מאז עזיבתו של מגאת, והפעם עם 1:3 מרשים מאוד על לברקוזן החזקה, שהגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, כולל 1:2 על באיירן מינכן באליאנץ ארינה. בעקבות הניצחון, נותרה אמנם וולפסבורג במקום ה-16, אך שיפרה את מאזנה ל-11 נקודות. הזאבים השיגו בשני משחקים ללא מגאת נקודה אחת יותר מאשר השיגו בתשעה משחקים איתו. לברקוזן תישאר חמישית עם 18 נקודות.

דווקא דייגו, האיש איתו הרבה מגאת לריב ולהעניש אותו, כבש צמד עד הדקה ה-16. הראשון שלו הגיע כבר בדקה הרביעית עם בעיטה חופשית וקבע 0:1. בדקה ה-16 הוא כבש אחד נוסף, הפעם בבעיטה ממרכז הרחבה. באס דוסט המצוין כבש את השלישי בדקה ה-33 לאחר בישול של מרסל שייפר. שטפן קיסלינג קבע 3:1 בדקה ה-90.

שחקני האנובר חוגגים. GettyImages
איזה קאמבק קסום. שחקני האנובר חוגגים/GettyImages

שטוטגרט - האנובר 4:2

הקבוצה של ברונו לבאדיה נראתה מצוין לאחרונה וניצחה בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשגם במשחק היחיד בו לא ניצחה סיימה ב-0:0 מצוין מבחינתה מול דורטמונד בחוץ. שום דבר לא הכין את הסווביאנס לקראת סטירת הלחי שספגו הערב. שטוטגרט כבר הובילה 0:2 בבית מול האנובר, אבל ספגה ארבעה שערים והפסידה 4:2 כואב במיוחד. לקבוצה של מירקו שלומקה זהו ניצחון ליגה שני ברציפות וניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות.

כריסטיאן גנטנר העלה את שטוטגרט ליתרון בדקה ה-21 לאחר בישול של רפאל הולצאוזר האוסטרי הצעיר וקבע 0:1. בדקה ה-37 הצליח ודאד איבישביץ' המצוין לקבוע 0:2 עם פנדל, לאחר שסאבולץ' הוסטי הכשיל ברחבה את גנטנר. ארתור סוביך הצליח לצמק בדקה ה-57 והחל בקאמבק המדהים, שנמשך בדקה ה-65 עם שער של יאן שלאודראף שכבש בפנדל וקבע 2:2. המהפך הושלם כעבור שלוש דקות עם שער של מוחמד עבדלואי לאחר בישול של מאמה בירם דיוף. החלוץ הנורבגי גם השלים את הניצחון כשכבש בפנדל בדקה ה-73 לאחר שארתור בוקה ביצע עבירה ברחבה וזה 2:4 מדהים להאנובר.

מייק האנקה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ניצחון חוץ מרשים. האנקה/GettyImages

גרויטר פירת - מנשנגלדבאך 4:2

אולי סוף סוף ואחרי פתיחת עונה לא פשוטה בכלל, הסייחים מתחילים להיכנס לעניינים. מנשנגלדבאך השיגה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, כשהניצחון האחרון שלה היה 2:3 בחוץ. אז זה היה מול האנובר, הפעם גרויטר פירת הייתה הקורבן. הקבוצה של לוסיאן פאברה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-16 נקודות ועלתה עד המקום השמיני. גרויטר פירת במקום הלפני אחרון עם שבע.

ברנד נהריג העלה את המארחת ליתרון בפנדל כבר בדקה ה-10, אך היא נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-12 לאחר שתומאס קליינה הורחק. אוסקר וונדט איזן בדקה ה-22, אבל עוד לפני המחצית העולה החדשה עלתה שוב ליתרון עם שער של אדגר פריב שקבע 1:2. המחצית השנייה הייתה של הסייחים, שכבשו שלוש פעמים, כשמרטין שטרנצל בדקה ה-51, פטריק הרמן בדקה ה-57 וטורבן מרקס בפנדל בדקה ה-90 קבע את תוצאת המשחק. מילוראד פקוביץ' הורחק אצל פירת בדקה ה-90 לאחר שגרם לפנדל וראה צהוב שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully