וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' סיימה ב-1:1 במונפלייה, 2:2 למארסיי

שתי המוליכות שמטו נקודות לאחר שכבר הובילו ונותרו צמודות בפסגה. גם ליון שמטה נקודות וסיימה ב-1:1 מתסכל מול סושו

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד כמובן המפגש של האלופה מונפלייה מול פריס סן ז'רמן, כשהאחרונה רשמה משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון אחרי 1:1 מאכזב. עוד לפני כן שמטה מארסיי יתרון וסיימה ב-2:2 ביתי מאכזב במיוחד. גם ליון שמטה יתרון ב-1:1 מתסכל מבחינתה מול סושו, בעוד בורדו הצטרפה לחבורת הצמרת אחרי 0:4 מרשים במגרשה של לוריין.

מקסוול שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם ז'רמי מנז. רויטרס
חגגו מוקדם מדי. מקסוול/רויטרס

מונפלייה - פריס סן ז'רמן 1:1

הקבוצה השאפתנית של קרלו אנצ'לוטי עם משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון, כשהפעם סיימה ב-1:1 בחוץ מול האלופה מונפלייה, שבעצמה נראית רע מאוד העונה ובסך הכל עלתה למקום ה-14 בליגה בעקבות התוצאה. הפריסאים חזרו למקום הראשון עם 23 נקודות, כמו מארסיי לה יש משחק חסר, אך הם בוודאי קיוו לפתוח פער משמעותי יותר בצמרת אחרי שראו את היריבה המושבעת מהדרום שומטת ניצחון מוקדם יותר מול ניס.

האורחת, שהופיעה ללא זלאטן איברהימוביץ' המורחק, נותרה ב-10 שחקנים בדקה העשירית לאחר שממאדו סאקו ספג כרטיס אדום. למרות זאת, דווקא פריס סן ז'רמן עלתה ליתרון בדקה ה-36 כשז'רמי מנז הוציא אותה למתפרצת שנגמרה בבישול למקסוול והמגן השמאלי בעט פנימה. מונפלייה הצליחה למצוא את השוויון בדקה ה-59 משער של רמי קאבלה, שקבע 1:1. תוצאה שנותרה עד לתום המשחק. אבל בדקה ה-65 נותרה גם המארחת ב-10 שחקנים לאחר שיונאס בלהאנדה המצוין ספג כרטיס צהוב שני בשל נגיעת יד.

שחקני מארסיי מתיו ולבואנה, אנדרה אייוו חוגגים שער. רויטרס
פראיירים לא מתחלפים. ואלבואנה ואייוו/רויטרס

מארסיי - ניס 2:2

הקבוצה מהדרום שמטה יתרון ביתי בליגה האירופית מול מנשנגלדבאך בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2, וגם הפעם היא עשתה את אותו הדבר בדיוק כשספגה בדקה ה-89. מארסיי אמנם עלתה למקום הראשון עם 23 נקודות, לפחות עד משחקה של פריס סן ז'רמן מאוחר יותר, אבל היא בוודאי הייתה מעדיפה לפתוח פער גדול יותר. אגב, למארסיי יש משחק חסר לעומת שאר הליגה ומבחינתה זהו משחק 11 העונה.

אנדרה איוו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-40 בנגיחה אחרי הגבהה של מאתיו ולבואנה. בדקה ה-51 הצליחה האורחת לאזן משער של דריו סביטאניץ' בנגיחה לאחר הגבהה של אריק בותיאק. ולבואנה הצליח לכבוש את השני של מארסיי בדקה ה-68 כשבעט מתוך הרחבה פנימה. אבל מארסיי שוב ספגה שער בדקות הסיום כשבדקה ה-89 פבריס אבריאל בעט פנימה אחרי בישול של קאמל מריים.

סלואן פריבה שחקן סושו לפני מקסים גונאלון שחקן ליון. רויטרס
אחד כבש, השני השווה. מקסים גונאלון עם סלואן פריבה/רויטרס

סושו - ליון 1:1

הקבוצה של רמי גארד יכולה הייתה להלחיץ את פ.ס.ז' ולתפוס זמנית את הפסגה, אבל כמו מארסיי הסתפקה גם היא בנקודה מול יריבה מהתחתית. ליון חסרה את דיאן לוברן המורחק וג'ימי בריאן הפצוע, אבל מקסים גונאלון העלה אותה ליתרון בדקה ה-23 עם נגיחה אחרי כדור חופשי של סטיד מלבראנק. סושו לחצה בניסיון להשוות, ובדקה ה-71 סלואן פריבה עשה זאת במתפרצת הודות לבישול של ריאד בודבוז. בעונה שעברה סושו ניצחה את ליון במגרשה, הפעם היא משיגה רק נקודה.

לוריין - בורדו 4:0

מאז עונת האליפות לא ניצחה בורדו בלוריין. אחרי ארבע שנים, הנאחס נשבר ובגדול, כשהקבוצה של כריסטיאן גורקוף שוב חטפה בראש והיא כבר חודשיים ללא ניצחון. ז'וסייה ניצח על הקונצרט של בורדו, שכבש בדקה ה-19 ובישל ללודוביק אוברניאק בדקה ה-33. קשר נבחרת פולין בישל בקרן להנרי סבה בדקה ה-53, וחמש דקות לאחר מכן שוב היה זה ז'וסייה הברזילאי שסידר ליוהאן גופראן את הרביעי במשחק. בורדו שישית עם 21 נקודות, רק שתי נקודות פחות ממארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully