וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול לנאתכו בניצחון קאזאן

הישראלי כבש בפנדל ובישל ב-0:2 על קריליה. הרצף של חיימוב נעצר בהפסד א.א.ק, 58 דקות לרפאלוב בתבוסה של ברוז'

לא מעט שגרירים ישראלים שיחקו היום (ראשון) ברחבי היבשת ומי שפתח את היום בהצלחה הוא ביברס נאתכו. קשר נבחרת ישראל כבש ובישל בניצחונה של רובין קאזאן 0:2 על קריליה סובטוב במחזור ה-15 של הליגה הרוסית והמשיך את הכושר הנהדר שלו אחרי הבישול בליגה האירופית ביום חמישי.

כבר בדקה השישית נאתכו הגביה כדור חופשי, אותו המשיך רומן שרונוב לרשת ושש דקות לסיום, הישראלי כבש בעצמו, מהנקודה הלבנה, כדי להבטיח לקאזאן שלוש נקודות ולסדר לה ניצחון שלישי ברציפות בליגה, מה שמחזיר אותה לדבוקת הקבוצות הנאבקות על המקום בליגה האירופית. נאתכו אף ספג צהוב שלוש דקות לפני השער שכבש. הקשר, שלא החמיץ דקה העונה, העלה את מאזנו לשבעה שערים ושני בישולים בליגה.

* בירם כיאל נכנס כמחליף בדקה ה-70, במשחק בו סלטיק סבלה מאפקט פוסט-ברצלונה ואיבדה יתרון ב-1:1 מול סט. ג'ונסטון. טוני וואט הצעיר העלה את סלטיק ליתרון ביתי בדקה ה-51, אבל נייג'ל האסלביינק, האחיין של כוכב ריינג'רס לשעבר ג'ימי פלויד, איזן בדקה ה-77.

* אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות והתבסהה במקום הראשון, עם 0:1 קטן על איה נאפה. ברק יצחקי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-88, משה אוחיון נשאר גם הוא ב-11 והוחלף עוד קודם לכן, בדקה ה-63, כשאת שער הניצחון הבקיע יאניס אוקאס הוותיק שבע דקות לסיום.

* הרצף המטורף של גיא חיימוב בליגה הקפריסאית נעצר על 739 דקות, כשהשוער הישראלי ספג הערב את שעריו הראשונים במדי א.א.ק לרנקה. הקבוצה של רן בן שמעון הפסידה לראשונה העונה, 2:1 לאלופה א.א.ל לימסול. מונטיירו הפורטוגלי היה הראשון להכניע את חיימוב העונה, עם שער בדקה ה-19, כשא.א.ק חזרה הודות לשער עצמי של דוסה ג'וניור בדקה ה-64, אבל ספגה שוב בחלוף שתי דקות ממיכאליס קונסטנטינו.

* עוד בקפריסין: אוהד לויטה ויובל שפונגין השלימו 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:1 את אלקי לרנקה (83 דקות לרועי בקל, ניסו קפילוטו לא שותף).

* ליאור רפאלוב, שהחלים מפציעה, עלה מהספסל בדקה ה-32 והיה שותף לתבוסה של קלאב ברוז' 6:1 במגרשה של האלופה אנדרלכט. הקשר הישראלי החל במהלך שהוביל לשער המצמק של מקסים לסטיין. עבור ברוז' היה זה הפסד חמישי ברציפות בליגה ומשחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון.

* ללא אליניב ברדה הפצוע, גנק הביסה הערב 1:5 את מונס ועלתה למקום השלישי. הצעיר גלינור פלט, שהציל את גנט מהפסד בליסבון מול ספורטינג ביום חמישי, פתח בהרכב וכיכב עם צמד ובישול. ילה ווסן הוסיף צמד משלו וז'וליאן גוריו השלים.

* דן מורי לא שותף בתיקו 0:0 הביתי של ויטסה ארנהיים מול טוונטה, במחזור ה-12 של הליגה ההולנדית. בעקבות הנקודה, ויטסה נותרה במקום השלישי, ארבע נקודות פחות מטוונטה, שמוליכה את הטבלה.

* ויסלה קרקוב, ללא מאור מליקסון הפצוע, המשיכה את העונה האיומה שלה כשאיבדה יתרון בתוספת הזמן מול תשעה שחקנים של קורונה קיילצה וסיימה רק ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully