וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הפסדים לאינטר ומילאן, לאציו ניצחה 2:3 את רומא

הנראזורי נכנעו 3:2 לאטאלנטה, יובה רחוקה ארבע נקודות. דרמה גדולה בדרבי של הבירה. הרוסונרי הפסידו 3:1 בבית לפיורנטינה

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית, שיצא לדרך אמש (שבת) עם ההצגה הגדולה של האלופה יובנטוס, שהביסה 1:6 את פסקארה בחוץ, הגיע לסיומו היום עם שמונה משחקים.

במוקד עמד כמובן הדרבי של רומא, בו הצליחה לאציו לנצח 2:3 מרשים מאוד את רומא. מילאן המשיכה להסתבך והפסידה בבית 3:1 לפיורנטינה, אבל מעבר לכך אינטר הפתיעה בחולשתה מול אטאלנטה ונכנעה 3:2. נאפולי חזרה מפיגור ל-2:4 בגנואה.

במשחק שפתח את המחזור, הגיעו חדשות טובות מכיוונו של ערן זהבי, שחזר מהפציעה הארוכה וזכה לדקות ראשונות העונה, ב-0:2 של פאלרמו על סמפדוריה.

שחקני אטאלנטה חוגגים. AP
קלקלו את החגיגה של הנראזורי. שחקני אטאלנטה חוגגים/AP

אטאלנטה - אינטר 2:3

אחרי שבעה ניצחונות רצופים בליגה ועשרה בכל המסגרות, הרצף של אנדראה סטרמאצ'יוני נקטע דווקא מול אטאלנטה, שלא ניצחה אותה בחמשת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות. בעקבות ההפסד, יובה מצליחה לפתוח פער של ארבע נקודות, בעוד אטאלנטה משלימה ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

כבר אחרי תשע דקות עלו המקומיים ליתרון אחרי שהגבהה של פדריקו פלוסו מצא את הראש של ג'אקומו בונבנטורה שנגח פנימה מקרוב. הנראזורי הפעילו לחץ, הגיעו להזדמנויות, והשוויון הגיע בדקה ה-56 כאשר פרדי גוארין שיגר בעיטה חופשית אדירה שהכניעה את אנדראה קונסילי שנגע בכדור, אבל לא הצליח למנוע ממנו להיכנס פנימה.

ארבע דקות בלבד החזיק מעמד השוויון אחרי שמקסימיליאנו מוראלז העביר כדור רוחב לחרמן דניס שמקרוב השיב את היתרון למקומיים, ובדקה ה-67 מתיאס סילבסטרה ביצע עבירה ברחבה, השופט שרק לפנדל וחרמן דניס העניק את השלישי לאטאלנטה. עד הסיום (84) מסירה של וולטר גרגנו מצאה את רודריגו פלאסיו שהצליח לצמק, וממש לקראת סיום פאקונדו פארה מאטאלנטה שנכנס כמחליף הורחק.

קשר פיורנטינה אלברטו אקווילאני אחרי שער נגד מילאן. רויטרס
לא חגג מול האקסית. אקווילאני/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 3:1

מי שחשב שהרוסונרי יצאו מהמשבר לאחר ה-1:5 על קייבו במחזור שעבר, התבדה כבר בליגת האלופות כשהקבוצה סיימה ב-1:1 ביתי ומאכזב מול מלאגה, אבל הערב היא חזרה להיות מושפלת גם בליגה המקומית כשהפסידה בבית 3:1 לפיורנטינה המצוינת. מילאן ירדה למקום ה-13 עם 14 נקודות בלבד אחרי 12 מחזורים. פיורנטינה עדיין רביעית עם 24.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-10 לאחר מחדל בהגנת מילאן שלא הצליחה להרחיק כדור די פשוט. זה הגיע לאלברטו אקווילאני, שבעט מ-12 מטר פנימה וקבע 0:1 מול האקסית שלו. הרוסונרי קיבלו הזדמנות לאזן בדקה ה-34, אבל אלשנדרה פאטו בעט פנדל ליציע. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי נענשה על כך בדקה ה-38 כשבורחה ואלרו קיבל מסירת רוחב, עבר שלושה שחקנים בתוך הרחבה ובעט פנימה את ה-0:2. בדקה ה-60 הצליח ג'אמפאולו פאציני לאזן עם בעיטה מקרוב לאחר שעקב של פיליפ מקסס נעצר בקורה וקבע 1:2, אבל ספק אם זה מנחם מישהו במילאן. בדקה ה-88 קבע מוניר אל חמדאווי 1:3 ושלח את מילאן להתבוסס בעצמה.

אדינסון קבאני שחקן נאפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
משחק שני ברציפות שהם מנצחים 2:4. קבאני/GettyImages, Gabriele Maltinti

גנואה - נאפולי 4:2

כנראה שהקבוצה של וולטר מצארי צריכה לפגר בכל פעם על מנת להתעורר. אחרי שחזרה בליגה האירופית מפיגור ל-2:4, הצליחה לנצח נאפולי גם בליגה 2:4 ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-26 נקודות והיא עדיין במקום השלישי. גנואה מתחת לקו האדום.

בדקה ה-23 עלתה גנואה ליתרון לאחר שטעות קשה בהגנה, שלא הצליחה להרחיק כדור פשוט. זה הגיע לצ'ירו אימובילה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. נאפולי הצליחה לאזן בדקה ה-54 כשהגבהה של אדינסון קבאני מצאה את לורנצו אינסינייה, שהקפיץ נהדר למחליף ג'אנדומניקו מסטו, שבעט מזווית קשה לחיבורים וקבע 1:1 מול האקסית שלו. גנואה החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-56 כשמסירת רוחב מצוינת של לוקה אנטוניילי מצאה את אנדראה ברטולאצ'י, שבעט פנימה את ה-1:2. אדינסון קבאני, מי אם לא הוא, הצליח למצוא את השוויון בדקה ה-81 לאחר שקיבל מסירת עומק ממארק האמשיק וקבע 2:2. בדקה ה-90 הצליחה נאפולי לכבוש את שער הניצחון כשהפעם זה היה מארק האמשיק, שקבע 2:3. אינסינייה קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן וזה 2:4.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. רויטרס
איזה ניצחון ענק. קלוזה/רויטרס

לאציו - רומא 2:3

איזה דרבי לוהט ודרמטי קיבלנו היום ברומא, כמיטב המסורת בין השתיים. לאציו הצליחה לנצח את רומא עם 2:3 נהדר והצליחה להתאושש מהתבוסה 4:0 על ידי קטאניה במחזור האחרון. לאציו נשארה חמישית, אבל הגדילה את הפער מהיריבה העירונית כשיש לה 22 נקודות לעומת 17 של היריבה העירונית.

רומא עלתה ליתרון בדקה התשיעית משער של אריק לאמלה. פרנצ'סקו טוטי הגביה קרן למרכז הרחבה, לאמלה הגיע ראשון ונגח פנימה את ה-0:1. לאציו מצאה את השוויון בדקה ה-35 כשבעיטה חופשית מ-25 מטר של אנטוניו קאנדרבה נהדפה רע מאוד על ידי מאורו גויקוצ'אה וחדרה פנימה בדרך ל-1:1. הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-43 כשהרנאנס ניסה לבעוט לשער, אבל יצא לו כדור רוחב. מירוסלב קלוזה המתין ברחבה, השתלט על הכדור בין שני שומרים ובעט עם רגל שמאל פנימה את ה-1:2. בדקה ה-45 נותרו הג'אלורוסי ב-10 שחקנים לאחר שדניאלה דה רוסי נהג בחוסר אחריות ושלח סטירת לחי לעברו של סטפנו מאורי וספג אדום מוצדק. בדקה ה-47 הבטיחה לאציו את הניצחון עם שער מצוין של מאורי אחרי בעיטה מ-16 מטר וזה 1:3. בדקה ה-86 הצליח המחליף מיראלם פיאניץ' לצמק ל-3:2 בבעיטה חופשית מ-35 מטר, כשפדריקו מארקטי חלם וספג שער באשמתו, דקה אחת בלבד לאחר שמאורי ראה אדום.

פאבלו דיבאלה שחקן פאלרמו מול דניאלה גסטאלדלו שחקן סמפדוריה. Alessandro Fucarini, AP
איזה ילד! דיבאלה מול דניאלה גסטאלדלו/AP, Alessandro Fucarini

פאלרמו - סמפדוריה 0:2

לפני הכל, הרשו לנו לברך את ערן זהבי. קשר נבחרת ישראל חזר מפציעה שהשביתה אותו מתחילת העונה וזכה לדקות ראשונות העונה בכל המסגרות. בהחלט חדשות טובות, גם עבור אלי גוטמן. אלא שעם כל הכבוד לזהבי, בקבוצה מסיציליה ידברו בימים הקרובים בעיקר על פאולו דיבאלה. הארגנטינאי הצעיר, שיחגוג יום הולדת 19 ביום חמישי, הכניע את האורחים מגנואה עם צמד נהדר. בדקה ה-52 הוא קיבל מסירה מפרנקו בריינצה בתוך הרחבה ומצא את החיבורים ברגל שמאל. בדקה ה-71, דיבאלה סגר עניין בזכות עוד בישול של בריינצה, שבעצמו סגר יופי של משחק והוחלף בזהבי דקה אחרי השער השני. הורודים, שהיו שקועים מתחת לקו האדום ערב המחזור, השיגו ניצחון שני העונה וראשון לאחר חמישה מחזורים.

משחקים נוספים:

קייבו - אודינזה 2:2
לקייבו: מרקו אנדראולי (38), אלברטו פאלוסקי (89, פנדל), לאודינזה: גבריאלה אנג'לה (42 ו-90)

טורינו - בולוניה 0:1
לטורינו: דנילו ד'אמברוסיו (66)

פארמה - סיינה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully