וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: 10 נק' לנעימי בנצחון טריומף, הפסד לגינזבורג

הישראלי שוב בלט, נימבורק והמאמן שייפגשו עם ירושלים ביורוקאפ הפסידו לצסק"א. נצחונות לריאל וברצלונה בספרד

ריאל מדריד ממשיכה להיראות מצוין בפתיחת העונה, כשהיום (ראשון) היא רשמה ניצחון שמיני מתוך שמונה משחקים בליגה הספרדית, עם 84:98 מרשים על בילבאו של המאמן היווני פוטיס קציקאריס. ההפסד היחיד של הבלאנקוס העונה היה במסגרת היורוליג, שם היא הפסידה לחימקי במוסקבה.

התצוגה ההתקפית של ריאל החלה כבר ברבע הראשון, כשהיא עלתה כבר לאחר הרבע הראשון ליתרון 20:28. גם בתחילת הרבע השלישי רודי פרננדס המשיך להכות בבאסקים החביבים, שרק במחזור האחרון רשמו ניצחון מרשים על קאחה לבוראל בדרבי הבאסקי, כשברבע האחרון הם רק הצליחו לצמק במעט ולסיים את המשחק בפיגור 14 בלבד, 84:98.

רודי פרננדס הוליך את פיינליסטית העונה שעברה בליגה עם 20 נקודות, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 17 ואילו סרחיו יול, שהחלים רק לאחרונה מפציעה קלה, תרם 17 ושבעה אסיסטים. אלכס מומברו הוותיק והסנטר המסקרן למונט המילטון (11 ריבאונדים) קלעו 19 כל אחד לבילבאו, אקסל הרוול הבלגי הוסיף 15.

* גם האלופה ברצלונה המשיכה את היכולת המצוינת שלה מהניצחון הגדול במוסקבה על צסק"א ביורוליג, עצרה את מנרסה על לא פחות מ-47 נקודות עלובות וניצחה בסך הכול 47:89. הקטלאנים פתחו מבערים במחצית הראשונה, אותה סיימו ביתרון 18:54, ושייטו לניצחון קליל. טומיץ' הוליך את בארסה עם 16 נקודות, הוארטס הוסיף 13.

*ננו גינזבורג וקבוצתו נימבורק הצ'כית שתשחק השבוע נגד הפועל ירושלים במסגרת היורוקאפ, הפסידה לצסק"א 84:75 במוסקבה. הרוסים, שמנסים להתאושש מהתבוסה הכואבת לברצלונה ביורוליג, התקשו מול שחקניו של המאמן הישראלי, אך הצליחו לברוח ברבע האחרון, אותו ניצחו 18:30 ורשמו ניצחון נוסף בליגה המזרח אירופית. ויקטור חריאפה הצטיין בצסק"א עם 15 נקודות, 13 ריבאונדים וחמישה אסיסטים. מייקל טיילור בלט אצל הצ'כים עם 22 נקודות.

*יובל נעימי רשם ניצחון נוסף עם קבוצתו, טריומף מוסקבה, שגברה היום 59:71 על ניז'ני נובוגרוד בליגה הרוסית. הגארד הישראלי עלה ל-24 דקות, בהן קלע 10 נקודות (2-5 משתי נקודות, 2-4 משלוש), מסר אסיסט אחד ואיבד פעמיים. מקי הוביל את טריומף עם 22 נקודות, קראסב הוסיף 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully