וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת: "למדנו להביט בעיניים לכל נבחרת"

חלוץ הצעירה לקראת המשחק מול בלארוס: "אנחנו לא שוכחים לרגע מהי המטרה שלנו וכולנו במתח לקראת הגרלת היורו"

נבחרת ישראל הבוגרת תתמודד ביום רביעי הקרוב במשחק הכנה לא פשוט מול נבחרת בלארוס, באצטדיון טדי. עוד קודם לכן, בשעה 18:00, יעלו הנבחרות הצעירות של שתי המדינות למשחק אימון משלהן.

הנבחרת של גיא לוזון מתכוננת ליורו 2013 לנבחרות צעירות, שייערך בישראל בקיץ הקרוב ומוחמד כליבאת, חלוץ בני סכנין הנמנה על הסגל, התראיין לאתר ההתאחדות לקראת המפגש מול הבלארוסים: "ההכנות נמשכות במלוא התנופה. בחודשים האחרונים שיחקנו במוסקבה נגד רוסיה הצעירה, קיימנו מחנה אימונים ומשחקים באוסטריה ושיחקנו כאן נגד נבחרת בלגיה, במטרה לשמור על רצף אימונים רציניים וכדי ללכד את הקבוצה ולצבור את הביטחון יחדיו".

"למדנו להביט בעיניים של כל נבחרת או קבוצה נגדה אנו משחקים", הוסיף החלוץ, "לכן נשחק בשיא המרץ ועם מחויבות רבה נגד נבחרת בלארוס. המשחק יתרום לניסיון שלנו כשחקנים וכקבוצה, ובאמצעותו נמשיך לגבש את הכיוון המקצועי אותו מתווה המאמן גיא לוזון לנבחרת. הניצחון 1:4 על נבחרת בלגיה אינו סוף פסוק. במשחק הזה נבחנו נושאים מקצועיים שונים כמו קצב משחק, מהירות ומעברים ממשחק ההגנה למשחק התקפי".

מוחמד כליבאת, חלוץ הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
ממשיכים להתכונן לרגע הגדול. כליבאת/קובי אליהו

לגבי המטרות לעתיד אמר כליבאת: "המטרה היא להמשיך במגמת השיפור בתחומים עליהם עומד הצוות המקצועי. נעשה זאת בהתמודדות שלנו נגד נבחרת בלארוס ובמשחק הידידותי הבא נגד נבחרת פינלנד, אשר יתקיים בחודש דצמבר. אנחנו לא שוכחים לרגע מהי המטרה שלנו. אנחנו דרוכים לקראת אליפות אירופה, אליה יגיעו שבע נבחרות מהטובות ביותר ביבשת אירופה".

"אנו מצויים במתח לקראת הגרלת שלב הבתים והחלוקה לארבע נבחרות בכל בית", סיכם כליבאת, "כולנו סקרנים ודרוכים לשיבוץ בהגרלה כדי לדעת מי יהיו שלוש הנבחרות בבית שלנו בשלב המשחקים הראשון. לאחר שנדע את תוצאות ההגרלה, נוכל להתכונן לשלושת משחקי השלב הראשון, נלמד את היריבות על אופיין ועל שיטת המשחק שלהן".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully