וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעולם אל תאמר לעולם לא: מי סירב לכרטיס מפרגוסון?

דניאל קרייג, הלא הוא ג'יימס בונד, החליט לוותר על הזמנה מצד הסקוטי למשחק של יונייטד, משום שהוא אוהד שרוף של ליברפול

עבור לא מעט אוהדי כדורגל, כרטיס בחינם למשחק של מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד הוא חלום לא קטן. כשהמנג'ר האגדי של השדים האדומים, סר אלכס פרגוסון, מזמין אותך בכבודו ובעצמו, הסיכויים לסירוב יורדים עוד יותר, לכיוון האפס.

אבל מסתבר שכאשר את הסוכן מספר אחת, או בעצם 007 ומשרת את הוד מעלתה, מותר לך להגיד 'לא' גם לאחד הדברים הנחשקים ביותר עבור חובב ספורט ממוצע.

אלכס פרגוסון חשף כי הוא הזמין את שחקן הקולנוע דניאל קרייג, ג'יימס בונד בשבילכם, למשחק של יונייטד בתיאטרון החלומות, אבל הכוכב סירב. הסיבה: הוא אוהד שרוף של ליברפול.

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
לא שכח לקנח בעקיצה לכיוון קרייג. פרגוסון/AP, Jon Super

פרגוסון סיפר כי הוא פגש את אימו של השחקן, קרול קרייג, בטיסה לארצות הברית, כשהיה בדרכו לראות את אנדי מארי באליפות ארצות הברית בטניס: "היינו על המטוס בדרך לניו יורק בספטמבר האחרון ואמרתי לה 'יש כרטיס עבור דניאל באולד טראפורד מתי שהוא רק ירצה'. היא הסתכלה עליי כאילו יש לי קרניים על הראש וענתה 'אני לא חושבת שדניאל ירצה ללכת לראות את יונייטד'".

ואכן, קרול צדקה. קרייג סירב, בנימוס בריטי כמובן, להגיע למשחק של יונייטד, אבל פרגוסון החליט שהוא לא נוטר טינה והבטיח לראות את הסרט החדש בסדרת המרגל הבריטי המפורסם בעולם, 'סקייפול': "אמרו לי שהסרט מאוד טוב".

למרות המחמאות, הסקוטי לא הצליח לעצור את עצמו וסיים עם עקיצה קטנה לעבר קרייג: "שון קונרי הוא הג'יימס בונד הכי טוב אי פעם. הוא סקוטי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מוכן להגיע לטראפורד, אולד טראפורד. קרייג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully