וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "כריסטיאנו רונאלדו הוא הגיבור שלי"

לקראת המפגש מול ליאונל מסי וברצלונה, חלוץ מאיורקה גילה שהוא מעדיף דווקא את כוכב ריאל: "החלוץ הכי טוב שראיתי"

חלוץ נבחרת ישראל והשחקן הכי לוהט של מאיורקה העונה, תומר חמד, יעלה הערב (ראשון) עם קבוצתו לאחד המשחקים הגדולים עבורו העונה, מול ברצלונה הגדולה, שתגיע להתארח בפלמה.

חמד אומנם מצא את הרשת כבר שש פעמים העונה, בעשרה משחקים בלבד, אבל מאיורקה בכושר רע מאוד וספגה חמישה הפסדים רצופים. לפני המפגש מול אחד השחקנים הבודדים שמקדימים אותו בטבלת מלך השערים, ליאונל מסי כמובן (שכבר מצא את הרשת 13 פעמים העונה בליגה), סיפר חמד כי הכוכב הגדול עבורו הוא דווקא יריבו הגדול ביותר של הפרעוש הארגנטינאי של בארסה.

"כריסטיאנו רונאלדו הוא הגיבור שלי", אמר החלוץ הישראלי בראיון למגזין 'פור פור טו', "הערצתי שחקנים כמו זידאן, רונאלדיניו וריבאלדו, אבל רונאלדו הוא החלוץ הכי טוב שראיתי בחיי". ב'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי אף הגדירו את רונאלדו כ'אליל' של חמד, ממנו חוששים מאוד בברצלונה לקראת המשחק.

הקטאלנים התקשו מול משחק הגובה של סלטיק בהפסד 2:1 בליגת האלופות באמצע השבוע והם מודאגים מיכולותיו של חמד בכדורי הגובה, כשג'רארד פיקה השב מפציעה ארוכה היישר להרכב, ינסה למנוע מהישראלי לכבוש. אחרי שבירם כיאל שותף בניצחון הסקוטים, חמד ודודו אוואט ינסו להכניע אף הם את ברצלונה.

ריאל עצמה, תפגוש ב-22:30 את לבאנטה במשחק חוץ ואצל האלופה חוששים ביותר. מאז הגיע ז'וזה מוריניו לריאל מדריד בקיץ 2010, הוא הפסיד שמונה משחקי חוץ בספרד, שניים מהם בסיוטאט דה ולנסיה של לבאנטה. זה גם האצטדיון היחיד בו לא ניצח מעולם וגרוע מכך, ריאל אפילו לא כבשה בו בשלושת ביקוריה עם הפורטוגלי על הקווים.

0:0 בליגה במשחק הראשון, הפסד 2:0 בגביע במשחק השני והפסד 1:0 בליגה במשחק השלישי. זה מאזן האימים של ריאל במשחקי החוץ מול לבאנטה תחת מוריניו. בבית לעומת זאת, המצב שונה לחלוטין, עם שלושה ניצחונות, כולל 0:8 בגביע בדצמבר 2010. הכובשים המצטיינים של ריאל בשלושת הניצחונות: כריסטיאנו רונאלדו עם שישה שערים, קרים בנזמה עם חמישה.

מאיורקה, חמד ואוואט מחכים לברצלונה

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully