וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ביקורת על החילופים המאוחרים של הדרי

בקבוצה תהו מדוע המאמן ערך חילוף ראשון רק בדקה ה-71. ציון וייצמן קיים שיחות אישיות עם שחקנים כשעה לפני המשחק

one

שוב הפועל עכו מוצאת את עצמה מסיימת משחק עם תחושת פספוס. בדיוק כמו שקרה בשבוע שעבר כשהקבוצה ספגה שער דרמטי בדקות הסיום מול עירוני קרית שמונה, גם הפעם הקבוצה של שמעון הדרי נכנעה במאני טיים כשתומר סוויסה הבקיע פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן ב-2:2 מול הפועל באר שבע.

בקבוצה ביקרו את התגובה המאוחרת של שמעון הדרי להתרחשויות במשחק. עכו כבר הובילה 0:2 במחצית מצמד של אוהד קדוסי, שחזר להבקיע וזכה למחמאות, אבל רבע שעה לסיום רועי קהת נגח את השער המצמק וכאמור סוויסה השאיר את הנקודה. "כל המחצית ישבו עלינו. המאמן לא רואה את זה? הוא לא חשב שצריך לבצע שינויים בשלב מוקדם יותר?", העיד אחד השחקנים. הדרי כאמור בחר לבצע את החילוף הראשון בדקה ה-71 כאשר הוציא את יובל שבתאי לטובת נבוישה מרינקוביץ' ושבע דקות לאחר מכן גיא דיין נכנס במקום תמיר כחלון.

אם זה לא מספיק, עכו ממשיכה לסבול מחוסר מזל בעקבות הרחקתו של משה מישאלוב, שרק השבוע חזר להרכב אחרי פציעה קלה. עכו מוצאת את עצמה כעת במצוקת בלמים על רקע העובדה שדין מימוני, הבלם המחליף, נפצע בשבוע שעבר וייעדר לפחות כחודש אחרי שהוא נקע את הקרסול, מה שמשאיר את הקבוצה עם דימקאו פידליס, שמועמד לעזוב בינואר אחרי שמתחילת העונה הוא שותף עד אתמול רק במשחק אחד (ונגד באר שבע הוא נכנס כמחליף בדקה ה-90).

אפשרות נוספת שקיימת מבחינתו של הדרי לקראת המשחק הקרוב בחוץ נגד מ.ס. אשדוד היא להציב את אימורו לוקמן כבלם, ובמצב העניינים הזה מי שעשויים להיות מתופקדים בקישור האחורי לצידו של אמייה טגה הם גיא דיין או יובל שבתאי. עניין אחר שהעסיק לפני המשחק את השחקנים היא העובדה שיושב ראש המועדון ציון וייצמן קיים שיחות אישיות עם מספר שחקנים, בהם קדוסי, כחלון ושבתאי, זמן קצר לפני תחילת המשחק. "מה היה לו כל כך חשוב להגיד להם שעה לפני המשחק", שאל אחד השחקנים בפליאה. "זה לא התפקיד של המאמן?"

לאחר המשחק סיכם קדוסי: "הייתה לנו מחצית ראשונה מעולה. עמדנו מצוין על המגרש, ולצערי לא הגענו למחצית השנייה. אני לא יכול להסביר למה זה קרה. חבל שבפעם השנייה אנחנו מקבלים שערים בדקות האלו. המטרות שלנו נשארו להגיע לפלייאוף העליון. אם היינו מנצחים את באר שבע, היינו בורחים מהתחתית וחבל שהפסדנו את שתי הנקודות הללו. אנחנו צריכים לשחק כמו במחצית הראשונה, ואז בטוח שאפשר יהיה להוציא משהו מהמשחק באשדוד בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully