וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

10.11.2012 / 19:55

קדוסי כבש צמד (30, 44) והמארחת עמדה לנצח אחרי שני הפסדים, אבל באר שבע חזרה בענק עם קהת (76) וסוויסה (93)

one

איזו דרמה גדולה הייתה הערב (שבת) באצטדיון טוטו, שם נפרדו המארחת הפועל עכו והאורחת הפועל באר שבע ב-2:2. אוהד קדוסי העלה את עכו ליתרון 0:2 מבטיח, עם צמד שערים כבר במחצית הראשונה (30 ו-44 בפנדל), אבל הקבוצה מבירת הנגב, רגע לפני שהיא מסתבכת סופית במאבקי התחתית, הצליחה לחזור עם שערים של רועי קהת (76) ותומר סוויסה (93 בפנדל).

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
כבש אחרי שני מחזורים שחונים. אוהד קדוסי/מגד גוזני

עכו הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים, למכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה, שעצרו לה פתיחת עונה טובה. הקבוצה של שמעון הדרי הייתה קרובה מאוד לשוב למסלול הניצחונות, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון שיצרה ונכנעה בעיקר לנאיביות של עצמה.

אוהד קדוסי, שכמו כל קבוצתו שבת מכיבושים בשבועיים האחרונים, כבש צמד שערים, שהעלו את מאזנו לשבעה העונה. החלוץ ניצל תחילה טעות של עודד גביש ולאחר מכן הכפיל את מאזנו מהנקודה הלבנה. אלא שבאר שבע, שצברה עד למשחק הזה שש תוצאות תיקו, ידעה להשיג עוד אחת ולצאת לפחות עם נקודה. רועי קהת נכנס כמחליף ומיד צימק ושלוש דקות בתוספת הזמן, מישאלוב נגע בכדור בידו, מה שהוביל לפנדל נוסף ולאדום לבלם עכו. תומר סוויסה דאג לחלוקת הנקודות.

באר שבע המעודדת תארח במחזור הבא את הפועל רמת גן ותנסה להימנע מעוד תיקו מתסכל. עכו המאוכזבת יוצאת למשחק חוץ קשה באשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע (משמאל) עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
איזה שוויון דרמטי. סוויסה וברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 5: משען פרץ מימין, עבר את דוידזאדה והעביר כדור שטוח לכיוון קדוסי על קו החמש. אג'ידה הצליח להדוף את הבעיטה וההגנה הרחיקה.

דקה 8: נאסר בעט מ-25 מטרים, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה ושינה כיוון, אבל גורש זינק בזמן והדף לקרן.

דקה 30: גול! גביש התנהל עם הכדור ליד קו הרוחב הימני ומסר למרכז, היישר לרגליים של קדוסי, שמול אג'ידה לא התבלבל. 0:1 לעכו.

דקה 39: מרקוביץ' עשה את אותה טעות של גביש ומסר לאחור, כדור שהגיע לשבתאי. הקשר התקדם לתוך הרחבה, אבל הפעם אג'ידה הצליח להדוף.

דקה 44: גול! כדור ארוך לכיוון גומז, שהוכשל על ידי דוידזאדה בתוך הרחבה. את הפנדל בעט קדוסי למרכז השער, 0:2 לעכו.

דקה 61: סבע קיבל כדור בפינת הרחבה ומ-12 מטרים בעט לפינה, גורש הדף.

דקה 76: גול! סוויסה מגביה כדור מצד שמאל לראש של קהת, שנכנס לפני פחות מדקה ונגח פנימה כדי לצמק ל-1:2.

דקה 93: גול! קלמי סבן בעט לשער, מישאלוב הדף את הכדור בידו ומשיח הצביע על הנקודה הלבנה ושלף לבלם צהוב שני ואדום. את הפנדל לקח סוויסה, ששלח את הכדור לרשת. 2:2 דרמטי ביותר.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, אדי גוטליב, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, אמייה טגה, יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ', 71), תמיר כחלון (גיא דיין, 83), דייויד גומז, אוהד קדוסי (דימקאו פידליס, 90).

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש (דיא סבע, 54), אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר (דובב גבאי, 46), אבירם ברוכיאן, ניקולאס פלצ'וק (רועי קהת, 75), תומר סוויסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully