וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סוויסה: "כל הקבוצה עשתה טעויות של ילדים"

אכזבה בבאר שבע מהטעויות בהגנה. בעקבות סאגת אג'ידה: השוער דיווח שיגיע לאימון המסכם לפני ר"ג, בן שנן בכוננות

one

"התיקו הזה הוא כמו ניצחון, כיוון שלא שיחקנו טוב ולא היינו מרוכזים. לא היה מגיע לנו אפילו תיקו, כך שבנסיבות האלו נקודה זה המקסימום שיכולנו להוציא. זה לא רק שחקני ההגנה שטעו, כל הקבוצה עשתה טעויות של ילדים". כך אמר הבוקר (ראשון) חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה בעקבות התיקו הדרמטי אתמול בעכו (2:2), שהוליד תיקו שביעי בתשעה משחקים לקבוצה של אלישע לוי. "נגד הפועל רמת שום דבר מלבד ניצחון לא יתקבל כאן", הוסיף סוויסה. "לקהל הנפלא שלנו מגיע הרבה יותר ממה שהוא מקבל. זה קהל שדוחף אותנו גם ברגעים הקשים. אני מבטיח שהסבלנות והדחיפה הזאת עוד תשתלם".

התיקו אתמול עדיין משאיר את באר שבע לא רחוק מהצמרת: שלוש נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצה של אלונה ברקת לבין המקום הרביעי. עודד גביש ובויאן מרקוביץ' ספגו ביקורת על הטעויות בהגנה, כשמסרו אחורנית לשחקן יריב. "זאת הפעם הראשונה שזה קורה להם, אבל למרבה הצער כל הטעויות קרו במשחק אחד ולכן המשחק נפתח לא טוב", אמרו בקבוצה. צמד המחליפים, דיא סבע ורועי קהת, קיבלו מחמאות על יכולתם במגרש. "רק לפני שבוע אמרנו שהם יקבלו את ההזדמנות שלהם, והנה הם הוכיחו את עצמם. עכשיו התחרות על ההרכב תהיה קשה יותר", אמרו.

בנושא אחר: כפי שפורסם בסוף השבוע, השוער אוסטין אג'ידה עשוי למצוא את עצמו על הספסל במשחק הקרוב, זאת לאחר שהתברר כי ישתתף במשחק ידידות שיתקיים בין רביעי לחמישי (03:05, שעון ישראל), מול ונצואלה. השוער אמור להמריא ביום חמישי חזרה לישראל, אבל בעקבות הפרשי השעות בין המדינות, לוח הטיסות הצפוף והטיסות הממושכות הוא צפוי להגיע רק ביום שישי ארצה. אג'ידה דיווח לראשי המעודון כי יחזור לפני האימון המסכם, אך במועדון ערוכים לשינוי של הרגע האחרון והשוער השני, גליל בן שנן, נמצא בכוננות.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, אלישע לוי מתכוון לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה נוסף, זאת בעקבות החולשה היחסית של ההתקפה במחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully