וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: ירו בלו יעמוד לועדת משמעת פנימית

בקבוצה ינסו לברר מה גרם לשחקן שהורחק לבצע תנועה מגונה לעבר ספסל בית"ר ואז יחליטו אם להענישו. אכזבה מהיכולת

one

למרות שהשיגו אמש (שבת) נקודה נוספת וחשובה במאבקי התחתית, בתיקו הביתי 1:1 מול בית"ר ירושלים, נאלצו בבני סכנין להתעסק לאחר המשחק בעיקר בדברים שלא קשורים לכדורגל.

החלוץ ירו בלו, שהורחק בדקה ה-88 לאחר שפנה לעבר ספסל בית"ר ואחז במבושיו, יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית. בצוות המקצועי לא אהבו את המעשה וישוחחו עימו, בניסיון להבין מה גרם לו לבצע אותו. לאחר מכן תתקבל החלטה האם לקנוס את בלו. בסכנין מקווים שהשחקן לא יעמוד לדין משמעתי בבית הדין של ההתאחדות, שכן שם הוא עלול לספוג הרחקה למספר משחקים.

שחקן סכנין ירו בלו חוגג עם אחמד קאסום. אדריאן הרבשטיין
מה עבר לו בראש? בסכנין ינסו להבין. בלו/אדריאן הרבשטיין

גם אלכס דוידוב, שהתעמת לאחר שריקת הסיום עם קשר בית"ר דריו פרננדס, יתבקש לתת הסברים. העימות בין השניים גרר אליו את שאר השחקנים משני הצדדים ובקבוצה אמרו כי לא היה מקום לתגרה.

בסכנין טענו כי שופט המשחק דניאל בר נתן צריך היה להפעיל שיקול דעת בהרחקתו של חאלד חלאיילה, שספג צהוב שני בדקה ה-92 לאחר עבירה במרכז המגרש. בקבוצה מאמינים כי העבירה לא הייתה שווה כרטיס צהוב ובטח שלא צהוב שני.

שני המורחקים (בלו וחלאיילה) יחסרו לשלומי דורה במשחק הבא מול מכבי חיפה. מקסים ז'וס, שצפוי להיות כשיר, יחליף ככל הנראה את חלאיילה, בעוד מחמוד עבאס או עוביידה זבידאת יפתחו במקומו של בלו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
גם הוא יחסר מול מכבי חיפה. חלאיילה/ברני ארדוב

בקבוצה מקווים כי דו"ח השיפוט לא יכלול גם תקרית שהתרחשה במחצית השנייה, בה נזרק חפץ לכר הדשא וחלף ליד הקוון. בסכנין יודעים שאם הדבר ייכנס לדו"ח, הם יעמדו ככל הנראה לדין.

המאמן דורה הודיע בסיום המשחק לשחקניו שהוא מעניק להם יום חופש והיום לא ייערך אימון. גם מחר ינסה המאמן לשבור את השיגרה ולהרגיע את השחקנים מהשבוע הסוער שעברו, כשהאימון ייערך בחוף הים.

מלבד הסערה סביב המשחק מול בית"ר, בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת על כר הדשא, במיוחד במחצית השנייה, בה השחקנים היו חסרי אנרגיה ומיעטו להגיע למצבים. "טוב שלא הפסדנו", אמר שחקן בקבוצה, "למרות התחלה טובה, הצגנו יכולת פחות טובה מהמשחקים האחרונים. משחק מול בית"ר הוא שונה וטוב שלא הפסדנו, כי עכשיו נוכל להמשיך במומנטום מהמחזורים האחרונים".

מוחמד זבידאת עשוי לשוב להרכב כבר במשחק הקרוב מול חיפה, כשדורה צפוי להחליט לפי אימוני השבוע אם להחזיר את המגן הצעיר על חשבונו של עלי עוסמאן או לתת לעוסמאן לשמור על מקומו ב-11 הפותחים.

בני סכנין נפרדה ב-1:1 מבית"ר ירושלים

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully