וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "באיירן מינכן יותר חשובה לי מנבחרת צרפת"

קשר באיירן הפתיע אחרי הניצחון על פרנקפורט. דורטמונד ניצחה באוגסבורג, קלופ: "שמח". שאלקה ניצחה, הולטבי: "ניצחון קשה"

באיירן מינכן רשמה הערב (שבת) ניצחון עשירי ב-11 משחקי ליגה, עם 0:2 ביתי על פרנקפורט. הבווארים נהנו משערים של פרנק ריברי הלוהט ומפנדל מוצלח של דויד אלאבה האוסטרי כדי לשמור על הפער בצמרת על שבע נקודות לאחר ששאלקה חזרה מפיגור ל-1:2 על ורדר ברמן בבית. גם הדאבליסטית דורטמונד עשתה את שלה כשניצחה 1:3 את אוגסבורג האחרונה בחוץ והיא רביעית עם 19 נקודות.

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. Lennart Preiss, GettyImages
"לא הברקנו". היינקס/GettyImages, Lennart Preiss

מאמן באיירן מינכן יופ היינקס אמר לאחר הניצחון: "היה ניצחון שהושג אחרי עבודה קשה נגד קבוצה טובה. היום לא הברקנו במחצית הראשונה וזה היה נראה צמוד. פרנקפורט שיחקה מצוין והקשתה עלינו. זה קשה לעבור ממשחקים בליגת האלופות לליגה. אי אפשר להבקיע שישה שערים בכל משחק. הראינו שאנחנו יכולים לצאת ממצב קשה. הקבוצה שיחקה בצורה מבריקה. בסך הכל ניצחנו בזכות הניסיון והחכמה".

לאחר המשחק הפתיע פרנק ריברי, כשהביע במיקרופון של "סקיי" את אהבתו העזה לבאיירן: "אני כאן כבר שש שנים, בבאיירן. תמיד טוב לי כאן, אני תמיד מאושר פה וכיף לי. באיירן יותר חשובה לי מנבחרת צרפת".

על הניצחון עצמו אמר ריברי: "לא קל לנצח בכל שלושה ימים וזה היה המקרה הערב. פרנקפורט הייתה רעננה יותר, אבל הגענו להרבה מצבים ויכולנו לכבוש בשלב מוקדם. היה חשוב לנצח לפני משחקי הנבחרות".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. GettyImages
יכול לחייך. קלופ/GettyImages

מאמן דורטמונד יורגן קלופ אמר על ניצחון קבוצתו: "זו הייתה משימה קשה מאוד בשבילנו, אבל הצלחנו לייצר מצבי כיבוש ממשיים. היה משחק צמוד מאוד לאחר השער היפה שכבש מרקו רויס. אוגסבורג הגיעה לכמה מצבים מסוכנים, אבל ויידנפלר הגיב מצוין. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר והצלחנו לכבוש שני שערים. אוגסבורג שיחקה מצוין ואני שמח שניצחנו".

לואיס הולטבי שחקן שאלקה. רויטרס
"ניצחון קשה". הולטבי/רויטרס

כוכב שאלקה לואיס הולטבי אמר אחרי הניצחון על ברמן: "היה ניצחון קשה מאוד. ורדר ברמן שיחקה כדורגל מצוין, אבל אני שמח שנותר לנו מעט כוח אחרי המשחק מול ארסנל. הצלחנו לחזור מפיגור 1:0 כמובן וזה נהדר. הגענו לעוד מצבים, גם אני באופן אישי, אבל לצערי היה נבדל. המחמאות לברמן. כמובן שהניצחון מראה את העוצמה של הקבוצה. אני חייב להחמיא לקבוצה אחרי שלחמנו והשגנו ניצחון כזה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully