וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "כשצריך להעלות רמה, השחקנים עושים זאת"

סר אלכס היה מרוצה מאוד קאמבק ענק של יונייטד, ב-2:3 על וילה. ונגר על ה-3:3 של ארסנל מול פולהאם: "הראנו אופי נהדר"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד לא עוצרת. השדים האדומים השיגו הערב (שבת) את הקאמבק השמיני שלהם העונה, כשחזרו מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 גדול בחוץ מול אסטון וילה. גיבור המשחק היה חבייאר הרננדס, שנכנס כמחליף במחצית, כבש צמד והיה אחראי גם על השער השלישי של יונייטד, ששומרת על הפסגה שבוע נוסף.

אלכס פרגוסון חגג בסיום: "אני חושב שהרננדס ישחק גם בשבוע הבא. הוא נהדר בתוך הרחבה, התנועה והמהירות שלו וההתמצאות במרחב, מצוינים. הלחצנו את עצמנו היום, אבל ידענו להתגבר על זה. אני מעריך את הקאמבקים, כשהשחקנים צריכים לעלות רמה, הם עושים את זה. ההתקפה שלנו נהדרת כרגע".

אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד. AP
אל תספידו את יונייטד לעולם. פרגוסון/AP

משחק משוגע נערך היום (שבת) באצטדיון האמירויות, שם בדרבי לונדוני קטן נפרדו ארסנל ופולהאם בתיקו 3:3 מרתק. אוליבייה ז'ירו ולוקאס פודולסקי העלו את התותחנים ל-0:2 במחצית הראשונה, אבל דימיטאר ברבאטוב כבש ובישל לאלכסנדר קצ'אניקליץ', כדי לקבוע שוויון עוד לפני ההפסקה. במחצית השנייה, ברבאטוב השלים מהפך מהנקודה הלבנה, ז'ירו השווה ולקינוח, מיקל ארטטה החמיץ פנדל בדקה ה-93.

"קשה לקבוע אם הנקודה הגיעה לפולהאם", אמר מנג'ר ארסנל ארסן ונגר בסיום, "הייתה לנו הזדמנות לנצח, אבל לא עשינו זאת. אחרי שאיבדנו את היתרון, הראנו אופי נהדר, אבל לא עשינו עבודה טובה בהגנה על ה-0:2 שלנו. במחצית השנייה היינו מצוינים ונותרנו חסרי מזל עם הפנדל בסיום. היו לנו הרבה הזדמנויות, הרגשתי שאנחנו נלחמים ולא מוותרים. שתי הקבוצות שיחקו טוב, זה היה משחק פנטסטי, אבל אתה תמיד מקווה שהניצחון יילך אליך בסוף וזה לא קרה היום".

ונגר נשאל האם הוא חושב שהפנדל לו זכתה ארסנל היה מוצדק, לאחר שהוא עצמו זעם על מקרה די דומה, בו נשרק פנדל נגד התותחנים בשבוע שעבר מול מנצ'סטר יונייטד. הצרפתי השיב: "אני לא חושב שזו הייתה החלטה נכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
העיקר שהוא מרוצה. ונגר/רויטרס

מרטין יול, מנג'ר פולהאם, היה מרוצה מברבאטוב: "אני חושב שהוא יכול לשחק בכל מועדון גדול. לקחתי צ'אנס איתו ואני שמח שהוא הגיע אלינו. עכשיו הוא מרוצה". על ההופעה של קבוצתו הוסיף יול: "אני מרגיש גאווה על הדרך בה השחקנים שלי שיחקו וחזרו מפיגור. חשבתי שהיינו שווים ברמתנו לארסנל, במשחק שנערך אצלם בבית".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully