וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-קרית שמונה: דויד מנגה יערוך מבחן כשירות

10.11.2012 / 21:40

החלוץ עשוי להיכלל בסגל, טל חן יפתח בהגנה מול קרית שמונה (א', 19:00, אין שידור). לפני המשחק תיערך ביקורת בווינטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה ניצחה את כל ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, בליגת העל ובליגה הלאומית ביחס שערים מוחץ של 0:9 לזכותה במשחקים אלה.

* 33 מפגשים נערכו בין הקבוצות עד כה. המאזן נוטה בבירור לטובת רמת גן, עם 16 ניצחונות, כאשר הצפוניים ניצחו שישה מפגשים בלבד. 11 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* הצמד האחרון של שמעון אבוחצירא בליגה היה מול הפועל רמת גן, ב-0:3 של קרית שמונה בינואר 2011. מאז אותו משחק (השני שלו במדי קרית שמונה) הוא הבקיע 19 שערי ליגה, בבודדים.

* דויד מנגה הבקיע מחצית משעריה של הפועל רמת גן העונה (ארבעה משמונה). האורדונים מקווים כי יהיה כשיר.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה חוגג שער, מאחוריו אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
יורה בבודדת מאז המפגש הקודם מול רמת גן. שמעון אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

התיקו שהשיגה הערב מכבי חיפה, דירדר את הפועל רמת גן אל מתחת לקו האדום, לראשונה מאז פתיחת העונה. הרמת גנים יארחו את הפועל קרית שמונה וינסו לצבור שלוש נקודות בכדי לטפס בחזרה אל מעבר לקו האדום ולאגור נקודות יקרות לקראת ההמשך. בשל שזרוע החורף באצטדיון רמת גן, אמור המשחק להיערך באצטדיון וינטר, שהוצף הבוקר מהגשמים העזים שירדו ומחר תיערך ביקורת באצטדיון כדי לאשר את קיומו של המשחק בו.

החלוץ דויד מנגה שמתאושש מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ולא נכלל בסגל בהפסד למכבי תל אביב במחזור שעבר, יערוך מחר מבחן כשירות לפני המשחק והוא עשוי להיכלל באופן מפתיע בסגל של פרדי דוד. מי שיחזור בוודאות להרכב הוא טל חן, שהחלים מפציעה ויפתח לצידו של ברנאר אוננגה במרכז ההגנה. יוגב בן סימון עשוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבונו של ליאור ראובן שאכזב מאוד בהפסד לצהובים. המאמן דוד עשוי לערוך שינויים נוספים במרכז המגרש, כאשר מיכאל זנדברג מועמד לחזור להרכב.

עירוני קרית שמונה:

מצב הרוח הטוב שב לשורות האלופה, שקטעה בשבוע שעבר רצף תשעה משחקים ללא ניצחון עם 0:1 דרמטי על הפועל עכו והמשיכה להופעה מכובדת ב-1:1 הביתי עם ספרטה פראג. החבורה של ברק בכר יודעת שניצחון חוץ בווינטר יעלה אותה עד למקום הרביעי וישיב אותה למאבקי הצמרת. בפן המקצועי, סלאח חסארמה, שנפצע במשחק בחמישי, לא ישחק ולמרכז ההגנה ישוב שיר צדק, שקיבל מנוחה בשבוע שעבר. שמעון אבוחצירא, שזומן לסגל הנבחרת לקראת בלארוס, יחזור להרכב ויפתח לצדו של ההונגרי לאסלו לנצ'ה. גם הקפטן אדריאן רוצ'ט והמגן אלעד גבאי, שסיים לרצות עונש הרחקה, צפויים לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל רמת גן, דויד מנגה. קובי אליהו
הפועל רמת גן מחכה לו. דויד מנגה/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: קרלוס צ'קאנה

שחקן הנשמה של רמת גן שיחק בעונות האחרונות בכל תפקיד אפשרי במגרש, למעט עמדת השוער. בהיעדרו של מנגה הפצוע, עשוי צ'קאנה להיות מתופקד בחלק הקדמי ותוטל עליו האחריות לעזור לאנטון ארחיפוב שמתקשה למצוא את הרשת. צ'קאנה הוא מסוג השחקנים שגם עושים את האחרים סביבו טובים ואם הוא יציג יכולת טובה, רמת גן תוכל לצבור שלוש נקודות נגד האלופה שתגיע עייפה אחרי 90 דקות של מאמץ בליגה האירופית ביום חמישי.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס

שוער המשנה של נבחרת ישראל, שחקן העונה אשתקד, נמצא בתקופה לא טובה ובצמד המשחקים מול ספרטה פראג ספג שערים באשמתו הישירה. עד לאחרונה, עמוס הוזכר כיורש הטבעי של דודו אוואט ומועמד מוביל לצאת לשחק באירופה, אבל אולי הדיבורים פגעו בו. כדי לחזור לצמרת, האלופה צריכה את האיש הגדול שלה במיטבו החל מהמשחק הקרוב בווינטר.

קרלוס צ'קאנה שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
עם כל הנשמה. קרלוס צ'קאנה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן (יוגב בן סימון), טל חן, ברנאר אוננגה, טל מעבי, וובה בראון, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים (מיכאל זנדברג), ישראל זגורי, קרלוס צ'קאנה, אנטון ארחיפוב.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, לאסלו לנצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully