וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחצי הגמר בלונדון: פדרר-מארי, דג'וקוביץ'-דלפו

טורניר גמר הסבב: דויד פרר ניצח את ינקו טיפסרביץ' 6:4, 3:6, 1:6 במשחק שקבע שפדרר יסיים ראשון בבית ודל פוטרו שני

שלב הבתים בטורניר גמר הסבב בלונדון ננעל הערב (בשת) עם שני משחקים. בראשון, הצליח חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (7) לרשום ניצחון יוקרתי מאוד 6:7 (3), 6:4, 3:6 על רוג'ר פדרר (2) ובשני הצליח דויד פרר (4) לחזור מפיגור מערכה ל-6:4, 3:6, 1:6 על ינקו טיפסרביץ'. לפיכך, סיים פדרר במקום הראשון בבית וישחק בחצי הגמר מול אנדי מארי (3) שסיים שני בבית א'. דלפו ישחק נגד נובאק דג'וקוביץ'. אגב, נתון מעניין בנושא: ארבעת הטניסאים הללו כבר נפגשו בלונדון השנה וזה היה בשני המשחקים על המדליות בלונדון.

חצי הגמר:

רוג'ר פדרר (2) - אנדי מארי (3)
נובאק דג'וקוביץ' - חואן מרטין דל פוטרו (7)

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. Clive Brunskill, GettyImages
הולך לו טוב נגד פדרר. דל פוטרו/GettyImages, Clive Brunskill

חואן מרטין דל פוטרו (7) - רוג'ר פדרר (2) 6:7 (3), 6:4, 3:6

כנראה שבזמן האחרון הולך לטניסאי הארגנטינאי טוב מאוד מול השוויצרי, שזכה ב-17 תארי גרנד סלאם. חואן מרטין דל פוטרו רשם היום ניצחון שני ברציפות על פדרר, אחרי שעשה את זה גם בגמר באזל, עם 6:7 (3), 6:4, 3:6 על השוויצרי. דלפו שיפר את מאזנו ל-13:4 מול פדרר והבטיח את מקומו בחצי הגמר.

הניצחון של דויד פרר על ינקו טיפסרביץ' קבע שהארגנטינאי יסיים את הבית במקום השני ויפגש עם נובאק דג'וקוביץ' בחצי הגמר. פדרר, שהבטיח את מקומו בחצי הגמר עוד לפני המשחק האחרון בשלב הבתים, סיים במקום הראשון ויפגוש בחצי הגמר את אנדי מארי.

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
סגר את השנה עם קצת כסף. פרר/רויטרס

דויד פרר (4) - ינקו טיפסרביץ' (9) 6:4, 3:6, 1:6

אמנם רוג'ר פדרר לא עשה את העבודה בשביל דויד פרר, אבל דויד פרר עשה את העבודה בשביל רוג'ר פדרר. הספרדי, המדורג במקום הרביעי בעולם, ידע שאין לו כבר על מה לשחק מבחינה ספורטיבית, אבל בכל זאת הצליח לחזור מפיגור ל-6:4, 3:6, 1:6 על ינקו טיפסרביץ' ולרשום ניצחון שני בשלושה משחקים בטורניר.

אולי מבחינה ספורטיבית, לא היה למפגש ביניהם כל כך הרבה ערך, אבל מבחינה כלכלית הייתה משמעות גדולה זאת כיוון שכל ניצחון בשלב הבתים מעניק למנצח 130 אלף יורו ו-200 נקודות דירוג. בסופו של דבר, פרר עבד בשביל פדרר מפני שהניצחון שלו סידר לשוויצרי את המקום הראשון בבית ומשחק מול מדורג נחות יותר בדמותו של אנדי מארי במקומו של נובאק דג'וקוביץ', עד כמה שזה משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully