וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: הפסדים לאסולין ולירן כהן, ארבע דקות לקנדה

גיא אסולין פתח (68 דק') בהפסד ראסינג 1:0 לג'ירונה, 18 דק' ללירן כהן בפודבסקידז'ה. קנדה שיחק לראשונה בליגה הרומנית

גל שיש, שהתאושש מהשבר באף וחזר בשבוע שעבר למגרשים, השלים 90 דקות הערב (שבת) לפני ההגעה לישראל למשחק הידידות של הנבחרת נגד בלארוס, ב-0:0 של ואסלנד בוורן מול שרלרואה, בשורותיה שיחק מתן אוחיון 90 דקות. ברק בדש נכנס כמחליף אצל בוורן בדקה ה-67, בעוד מוחמד גדיר לא נכלל בסגל. שלומי ארבייטמן נותר על הספסל ולא שיחק ב-2:2 של גנט בחוץ מול סרקל ברוז'. דור מלול לא שותף בניצחון 0:3 של בירסחוט בחוץ על ליירסה.

* לירן כהן ופודבסקידז'ה המשיכו היום (שבת) את העונה החלשה שלהם, עם הפסד ביתי לפולוניה ורשה החזקה, 1:0. כהן עלה מהספסל בדקה ה-72 במקומו של מיכל בוקו, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו להשוות אחרי שלוקאש פיאטק כבש לפולוניה בדקה ה-66. ולדימיר דבאלישווילי מיודענו שיחק 90 דקות במדי פולוניה וספג צהוב בדקה ה-39. פודבסקידז'ה במקום ה-15 והלפני אחרון, עם חמש נקודות מ-11 משחקים.

* עמרי קנדה שותף לראשונה בליגה במדי אסטרה פלוישטי, כשנכנס בדקה ה-86 בדרבי מול פטרולול פלוישטי שהסתיים ב-1:1. עד כה שיחק המגן 90 דקות בגביע, והפעם עלה לכר הדשא שלוש דקות לאחר השוויון של פטרולול.

* ידין זריס ואויפשט שכחו את שמחת הניצחון מהשבוע שעבר על אגר והפסידו הערב 2:0 לסזומבטליי. זריס עלה מהספסל בדקה ה-84, בפיגור 1:0 ומספר דקות לאחר מכן נחתמה תוצאת המשחק. בשל ההפסד, אויפשט נותרה עם 17 נקודות לאחר 14 משחקים.

* גיא אסולין פתח בהרכבה של ראסינג סנטאנדר, שהפסידה 1:0 לג'ירונה המדורגת שלישית. אסולין הוחלף בדקה ה-68.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully