וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריצ'רד הנדריקס עלול להיחתך ממילאנו

באיטליה טוענים שאקס מכבי ת"א ישלם מחיר על היכולת החלשה ביורוליג ובליגה. סיינה עשויה להחתים את יאקה לאקוביץ'

האם ריצ'רד הנדריקס ישלם את המחיר לכישלון של מילאנו עד כה ביורוליג? הקבוצה האיטלקית, שפתחה את העונה האירופית עם שני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים וכרגע מדורגת רק במקום הרביעי בבית ג' אחרי שביום חמישי היא הובסה על ידי אולימפיאקוס, שוקלת לשחרר את השחקן ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב, כך מדווח אתר ספורטנדו.

שחקן בוסטון סלטיקס רייג'ון רונדו לפני שחקן ארמאני מילאנו ריצ'רד הנדריקס. Luca Bruno, AP
3.4 נקודות ביורוליג. ריצ'רד הנדריקס/AP, Luca Bruno

כזכור, הנדריקס חתם הקיץ על חוזה לשנתיים במילאנו, אבל כמו יתר חבריו הוא לא הצליח לסחוב את הקבוצה האיטלקית להצלחה. עד כה הוא קלע 3.4 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 3.4 ריבאונדים ב-12 דקות על הפרקט. בליגה האיטלקית הוא קולע 6.7 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ב-14 דקות. מלבד שלושת ההפסדים באירופה, מילאנו גם רשמה שלושה הפסדים בליגה. על פי אותו דיווח, מילאנו שוקלת לצרף את הגארד רוק סטיפצ'ביץ', שחתם הקיץ בווארזה ונמצא מחוץ לרוטציה בקבוצה.

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה (אמצע) מול יאקה לאקוביץ' שחקן גלאטסראיי (ימין), ג'מון לוקאס. רויטרס
השכר יהווה מכשול? לאקוביץ' מנסה לעצור את חואן קרלוס נבארו/רויטרס

ובינתיים יריבת מכבי תל אביב בסיבוב הראשון סיינה ממשיכה לנסות ולהתחמש. בטורקיה מדווחים שיאקה לאקוביץ' נמצא בשיחות מתקדמות עם המועדון האיטלקי. הגארד הסלובני נמצא תחת חוזה בגלאטסראיי, אבל המאמן מעוניין לשחררו. מלבד סיינה, גם קאזאן, שגילתה בו עניין בקיץ, מחזרת אחריו.

בינתיים בקבוצה ממתינים לתוצאות בדיקת ה-MRI של הנרי דומרקאנט הוותיק, כאשר אם יתברר שהוא יידרש למספר שבועות של החלמה בלבד, לאקוביץ' לא יוחתם. כמו כן, בקבוצה חוששים גם מדרישות השכר הגבוהות שעשוי להעמיד לאקוביץ' כתנאי להגעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully