וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בן שהר כבש ב-1:6 של הרטה ברלין

הברלינאים הביסו את סאנדהאוסן החלשה. הישראלי, שעשוי לעזוב את הקבוצה, נכנס בדקה ה-76 וכבש את השער האחרון

לאחר שרק אמש (חמישי) נפוצו שמועות לפיהן בן שהר עתיד לסיים את דרכו בהרטה ברלין, זכה הערב החלוץ הישראלי להכפיל את כמות הדקות שלו ואף לכבוש את שערו הראשון העונה, כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 והיה שותף לניצחון הענק של הרטה, 1:6 בחוץ על סאנדהאוסן, בזכותו עלו הברלינאים למקום השני בטבלת הליגה השנייה. שהר כבש את השער האחרון במשחק, בדקה ה-90.

היריבה מתחתית הליגה, שמגיעה מדרום-מערב גרמניה, לא היוותה יריב להתקפה המצוינת של הרטה, שהעלתה את מאזנה ל-23 שערים ב-13 מחזורים. אדריאן ראמוס כבש בדקה ה-28 ופטר ניימאייר הכפיל כעבור שש דקות. שוער המארחת מיכאל לאנגר, הורחק בדקה ה-64 והיא התפרקה.

רוני שם את השלישי בדקה ה-68 ודקה לאחר שהמארחים צימקו משער של אנדרו ווטן, שהר עלה מהספסל וראה את חברו לקבוצה סמי אלאגוי כובש את הרביעי, תשע דקות לסיום. החמישי היה שייך למרסל דניינג, בדקה ה-89 וכעבור דקה, הגיע הרגע של שהר.

החלוץ הישראלי קיבל מסירה מפיר קלוגה, רץ כל הדרך אל השער וסיים בבעיטה שטוחה לרשת. מיד לאחר השער, החליט שופט המשחק כי אין יותר ערך ספורטיבי להתמודדות ושרק לסיום, ללא תוספת זמן.

לאחר המשחק צייץ שהר בחשבון הטוויטר שלו: "שמח מאוד על הניצחון ועל הגול הראשון שלי. אמשיך לעבוד קשה בשביל כל דקה".

במאזנה של הרטה 26 נקודות כעת והיא מפגרת אחרי המוליכה איינטרכט בראונשוויג בחמש נקודות.

* מאור בוזגלו ודודו ביטון לא הצליחו למנוע את הפסדה של סטנדרד ליאז' 2:1 בחוץ ללוקרן במסגרת המחזור ה-15 בליגה הבלגית. בוזגלו פתח בהרכב, בפעם השלישית העונה והוא הוחלף בדקה ה-64, בפיגור 1:0. דקה לאחר מכן כבשו המארחים את השער השני ובדקה ה-70 נשלח למגרש ביטון, שכאמור לא הצליח להושיע את האדומים. חאמדי חארבאוי הטוניסאי ואיינדה פאטוסי מדרום אפריקה כבשו למנצחים. ילה ואן דאם צימק בדקה ה-90. רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל ליאז'.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully