וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דג'וקוביץ' ומארי בחצי הגמר

הסרבי נחלץ מפיגור גדול במערכה השנייה וניצח 2:6, 6:7 את תומאס ברדיך, הבריטי גבר באותה תוצאה בדיוק על צונגה

נובאק דג'וקוביץ' שוב הוכיח הערב (שישי) איך הוא הגיע למעמדו בתור הטניסאי הטוב ביותר בעולם כיום. המדורג ראשון בטורניר גמר הסבב, הנערך בימים אלה באולם ה-O2 הנפלא בלונדון, הצליח לחזור מבור ענק במערכה השנייה מול הצ'כי תומאס בדריך ולנצח 2:6, 6:7, כדי לסיים את בית א' במאזן מושלם ולעלות לחצי הגמר מהמקום הראשון. בהמשך הערב, אנדי מארי הצטרף לדג'וקוביץ' בשלב הבא עם 2:6, 6:7 משלו, על ג'ו ווילפריד צונגה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
אופי מושלם. דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (1) - תומאס ברדיך (5) 2:6, 6:7

קשה לבוא בתלונות לצ'כי, שמלבד אופי, נתן את כל מה שיש לו ובקושי הגיע לספסל בסיום המשחק. אלא שבשביל לנצח את נולה הלוהט צריך כנראה קצת יותר.

המערכה הראשונה התנהלה בשליטה מוחלטת של דג'וקוביץ', שממצב של פיגור 1:0 טס קדימה ועם שתי שבירות עלה ליתרון קליל במאזן המערכות, אחרי 2:6. ההמשך היה הרבה יותר צמוד, כשהסרבי שובר, אבל הפעם ברדיך מחזיר מיד בשבירה משלו. במצב של 5:6 לצ'כי, הוא הגיע לשוויון 30:30, אבל נובאק לקח את המשחק לשובר שוויון.

בנקודה הזו, ברדיך העלה רמה והוביל 1:4, אבל כאמור, את דג'וקוביץ' שום דבר לא מפחיד. שובר השוויון כבר הגיע ל-3:6 לטובת ברדיך, אבל המדורג ראשון ענה עם חמש נקודות מדהימות ולקח את ההתמודדות כולה.

דג'וקוביץ' השלים את הניצחון בתוך שעה ו-37 דקות, תוך שהוא חובט לשבעה אייסים, לעומת שלושה בלבד של יריבו.

אנדי מארי טניסאי בריטי. Julian Finney, GettyImages
סגר עניין במהרה. מארי/GettyImages, Julian Finney

אנדי מארי (3) - ג'ו ווילפריד צונגה (7) 2:6, 6:7

במשחק שנעל את בית א' השלים אנדי מארי עלייה די צפויה לחצי הגמר, כשסגנו של נובאק דג'וקוביץ'. הבריטי הגיע למשחק מול צונגה בידיעה שגם הפסד בשלוש מערכות יספיק לו על מנת להעפיל לרביעייה הגדולה ולאחר שזכה במערכה הראשונה במשחק, ההמשך היה לפרוטוקול בלבד.

מארי, בעידוד הקהל הנהדר ב-O2, פתח מצוין ואגרסיבי ועלה ל-0:4 מהיר במערכה הראשונה, בדרך לניצחון קליל, שכאמור הרגיע אותו והבטיח לו את המקום בשלב הבא. בשל כך, צונגה השתחרר אף הוא והמערכה השנייה הייתה הרבה יותר צמודה.

מארי שוב שבר מוקדם ועלה ל-0:2, אבל הפעם הצרפתי ידע לחזור וקבע 4:4, כשמארי מציל בהמשך נקודת מערכה בדרך שובר השוויון. שם המדורג שלישי בטורניר היה הרבה יותר חד וניצח בקלות 3:7, כדי להשלים 6:7 במערכה וניצחון במשחק כולו תוך שעה ו-36 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully