וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי נתניה: לשמור על הבית

הזהובים מחפשים ניצחון לאחר ארבעה משחקים, גלבאן מחוץ להרכב (שבת, 15:50, ספורט1). בנין: "היזהרו ממתפרצות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה לא ניצחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים (שלוש תוצאת תיקו והפסד)

* שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו וסיימו בתיקו 1:1

* בעונה שעברה הסתיימו כל שלושת המשחקים בין הקבוצות על חודו של שער. נתניה ניצחה פעמיים בעונה הסדירה, 0:1 ו-1:2, בני יהודה ניצחה את המשחק בפלייאוף

* הנצחון האחרון של נתניה מול בני יהודה בבלומפילד היה לפני שנה וחודשיים אז ניצחה נתניה 2:1

*אחמד סבע אוהב במיוחד את המפגשים מול בני יהודה. בעונה שעברה כבש סבע את כל שלושת השערים שכבשה נתניה מול הקבוצה משכונת התקווה

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
שוב הוא מחוץ להרכב. פדרו גלבאן/קובי אליהו

מפתחות והכנות

בני יהודה

הקבוצה מגיעה להתמודדות נגד נתניה אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. המאמן דרור קשטן החליט להמשיך במערך שלושת הבלמים, איתו פתח בתיקו בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה, אך השינוי המשמעותי בכל הנוגע להרכב הוא סיפסולו של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, כאשר אמיר עגייב הצעיר שלא שותף בחיפה יקבל את חולצת ההרכב על חשבונו. זו הפעם השנייה שגלבאן יורד לספסל ולא פותח בהרכב, כאשר בפעם הקודמת שזה קרה, הוא נכנס כמחליף מול עירוני רמת השרון במשחק שהסתיים בתיקו 2:2.

המאמן קשטן יאלץ לבצע שינוי כפוי נוסף בהגנה, כאשר המגן איציק עזוז שנפגע בבוהן רגלו במשחק הקודם נגד חיפה, אינו כשיר ואת מקומו ימלא המגן הצעיר ליאור ברגיג, שיערוך הופעת בכורה העונה בליגת העל. ברגיג כבר נטל העונה חלק במשחקי הקבוצה כשפתח במשחק החוץ נגד שיראק הארמנית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

אביב חדד, סארי פלאח וגל כהן ימשיכו לשתף פעולה במרכז ההגנה, עוז ראלי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יפתחו בקישור האחורי וננאד מרינקוביץ' שהרבה להחמיץ בתיקו נגד חיפה, ימשיך לקבל אשראי בחוד ההתקפה. החלוץ אור ברוך טרם החלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ולא ייכלל בסגל.

מכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה טל בנין צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בנצחון על הפועל תל אביב, כשעלי חטיב צפוי שוב לעלות מהספסל. בנין ביקש באימון המסכם מהשחקנים להיזהר מהמהירות של ננאד מרינקוביץ' ואמיר עגייב. המאמן אמר לשחקנים כי פדרו גלבאן לא יפתח ובמקומו יפתח אגייב שיכול לסכן בכל רגע נתון את ההגנה: "תיזהרו מהמתפרצות של בני יהודה. עם עגייב ומרינקוביץ' יש להם התקפה מהירה במיוחד".

בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמחויבות שאחמד סבע הציג במשחק האחרון ומאמינים כי המשחק מול הפועל תל אביב ינסוך בו בטחון לקראת המשחקים הקרובים. השוער לואיג'י צ'נאמו ערך היום אימון קליל ביחד עם הקבוצה והוא צפוי לשחק ביחד אחרי זריקה שיקבל להקלת הכאבים בגבו.

בן בנימין, שהיה מהמצטיינים במשחק מול הפועל תל אביב, דיבר על ההכנות למשחק מול בני יהודה ואמר: "קיבלנו הרבה אנרגיות מהקהל במשחק האחרון. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק מול בני יהודה ולהיות באותה רמת מוכנות כמו במשחק האחרון". בנתניה ממשיכים בינתיים בניסיונות להגדיל את כמות המנויים שעומדת כיום על 1100 ויצאו במבצע של חבר מביא חבר. בנוסף, כל בעל מנוי יכול לקנות מנוי נוסף ב %30 הנחה מהמחירים שגם ככה הוזלו באופן משמעותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קשר בני יהודה אמיר עגייב. ברני ארדוב
יקיר האוהדים צריך להוכיח שביכולתו לסחוב את הקבוצה על הכתפיים. אמיר עגייב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה - אמיר עגייב

הקשר המוכשר הספיק להראות העונה וגם בשנה שעברה רק חלק קטן מהפוטנציאל הטמון בו. בתיקו בקרית אליעזר התחמם עגייב דקות רבות ובסופו של דבר לא שותף. מחר הוא יכנס לנעליים הגדולות של פדרו גלבאן שיסופסל ובהיעדר חלוץ טבעי בהרכב הקבוצה, תיפול מלאכת ההבקעה על כתפיהם של עגייב ומרינקוביץ', שיפתח שוב כחלוץ. עגייב, יקיר האוהדים בבלומפילד ואחד משחקני העתיד של המועדון יצטרך להוכיח שהוא מסוגל כבר עכשיו לקחת את הקבוצה על כתפיו.

מכבי נתניה - עמית שומוביץ'

המגן הצעיר עמד במרכז העניינים השבוע לאחר שזכה למחמאות רבות ואף זומן לראשונה לסגל הנבחרת הצעירה. שומוביץ' יצטרך להסתדר עם ההתקפה המהירה של בני יהודה ולהוכיח שהוא עדיין מפוקס וחד למרות כל הדיבורים סביבו.

עמית שומוביץ' שחקן מכבי נתניה מול טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
עמד במרכז העניינים השבוע. עמית שומוביץ'/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, ליאור ברגיג, גל כהן, אביב חדד, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, שלו מנשה, אמיר עגייב, ננאד מרינקוביץ'

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', עמרי בן הרוש, עידו לוי, פינאס טובארנו, קובי דג'אני, בן בנימין, ירדן כהן, יוסי שבחון, סרג' לופו, אחמד סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully