וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-אשדוד: "הגיבוי לקלינגר לא תלוי בתוצאה"

הבעלים יואב כץ אמר שהמאמן יישאר בלי קשר להישגי הקבוצה במשחק הקצוות (ש', 18:00). ניר ביטון בספק, סירושטן בכוננות

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ההגנה הטובה בליגה (אשדוד – ארבעה שערי חובה) פוגשת את ההתקפה הגרועה בליגת העל (חיפה - שלושה כיבושים בלבד).

* בעונה שעברה הניבו שני המפגשים בין הקבוצות תשעה שערים (2:2 ו-2:3 לאשדוד).

* בהפועל חיפה מקווים לשחזר את הסטטיסטיקה מהעונה שעברה, אז רשמה הקבוצה ניצחון ראשון במחזור התשיעי (0:1 על הפועל פתח תקוה).

* בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות חיפה לא ניצחה. הפעם האחרונה שהאדומים ניצחו את אשדוד היתה לפני שתי עונות – 0:2.

* ניצחון הליגה האחרון של הפועל חיפה היה לפני חצי שנה, אז גברה על הפועל פתח תקוה, במחזור הסיום של העונה שעברה.

סטפן דנקוביץ' שחקן הפועל חיפה (ימין) מול פביאן סטולר שחקן הפועל פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
לפני חצי שנה: ניצחון הליגה האחרון של הפועל חיפה. סטפן דנקוביץ' מול פביאן סטולר. היום שניהם בחיפה/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

בקבוצה עסקו במשך כל השבוע בהחדרת מוטיבציה לשחקנים. היכולת, ובעיקר חוסר ההקרבה, קוממו את הצוות המקצועי ושם ביקשו מהשחקנים קודם כל להילחם על הדשא. גם הקפטן אייל טרטצקי והקשר הוותיק יוסי דורה שוחחו עם השחקנים וביקשו מהם לתת את הכל כדי לצאת עם ניצחון ראשון העונה.

טרטצקי ייעדר מהמשחק מחר בשל קרע במפשעה. בקבוצה מחכים לבדיקה שיעבור המגן בתחילת השבוע הבא, שם ייקבע כמה זמן ייעדר מהמגרשים. ההערכות מדברות על חודש. מי שצפוי להחליפו הוא עדי שלג, כשניר קלינגר שוקל גם אפשרות להציב את הבלם דנילו ניקוליץ' כמגן שמאלי. דורה צפוי לחזור להרכב אחרי שני משחקים שבהם לא שותף. "יוסי חשוב לנו מאוד", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה. "הוא נותן הרבה רוח. במשחק של לחימה אנחנו חייבים אותו על המגרש".

לפי האימונים האחרונים עשוי קלינגר לפתוח לראשונה העונה עם יובל אבידור ומהראן לאלה בחוד, אך המאמן עדיין לא החליט סופית בנושא. הבעלים יואב כץ אמר לוואלה! ספורט כי לא יפטר את המאמן בכל מקרה. "הגיבוי לקלינגר יימשך ולא תלוי כלל בתוצאה מול אשדוד", אמר כץ. למרות זאת, גורמים במועדון טענו כי תבוסה לאשדוד עלולה לגרום לזעזוע.

מ.ס. אשדוד:

בשבוע שעבר סיימה הקבוצה בתיקו 0:0 מאכזב בבאר שבע ואיבדה לראשונה העונה את המקום הראשון בטבלה. השחקנים של יוסי מזרחי ינסו לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה הגרועה בליגה, שטרם ניצחה. בכל תוצאה תשמור אשדוד לפחות על מקומה השני בטבלה, לאחר שהיא מרוחקת כעת ארבע נקודות מהפועל תל אביב שבמקום השלישי.

הקשר ניר ביטון, אחד משחקני המפתח במערך של אשדוד, סובל מפציעה בברכו והוא בספק למשחק. ביטון עבר טיפולים במהלך השבוע וקיים סיכוי טוב שיפתח בסופו של דבר בהרכב. בכל מקרה הוא צפוי לעבור מבחן כשירות בסמוך למועד המשחק ואז יוחלט אם יפתח או לא. אם ביטון לא יוכל לשחק בסופו של דבר, צפוי מיקי סירושטן לתפוס את מקומו בקישור האחורי.

בשאר ההרכב לא צפוי שינוי לעומת ה-11 שפתחו בבאר שבע. ישראל ראש שהחלים מפציעה בברכו יתופקד לצידו של יאיא פטי במרכז ההגנה. חאתם עבד אלחמיד ישחק לצדו של דוד רביבו בקישור, כאשר סאנדי ארצ'ון יפתח יחד עם מוראד אבו ענזה ודימיטאר מקרייב בחלק הקדמי.

למרות התכנון המוקדם, הוחלט בקבוצה שלא לצאת לבית מלון בחיפה כבר היום, והקבוצה תגיע מחר ישירות מאשדוד לקרית אליעזר.

קשר מכבי נתניה עלי חטיב מנסה לעצור את קשר הפועל חיפה יוסי דורה. קובי אליהו
"יוסי דורה חשוב לנו מאוד. הוא נותן הרבה רוח. במשחק של לחימה אנחנו חייבים אותו על המגרש". יוסי דורה מול עלי חטיב/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יוסי דורה

הרבה אירועים נסובו סביב יוסי דורה בשבועות האחרונים, כאשר הקשר וותיק לא היה ביחסים טובים מדי עם המאמן ניר קלינגר. במשחק הקרוב הוא צפוי לקבל שוב את חולצת ההרכב ויצטרך להוכיח לכולם שהוא בעל הבית על המגרש. דורה יהיה חייב לתרום מעבר לכדורגל ולספק מנהיגות.

מ.ס. אשדוד: מוראד אבו ענזה

מאז הניצחון נגד מכבי נתניה, בו כבש אבו ענזה צמד נפלא, הוא לא מוצא את הרשת בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. מחר יפגוש אבו ענזה המהיר את אחת ההגנות הגרועות בליגת העל ויש לו הזדמנות מצוינת לחזור לכושר הבקעה ועל הדרך לעזור לאשדוד לחזור למסלול הניצחונות, אחרי המעידה הקלה בבאר שבע בשבוע שעבר.

חלוץ מ.ס אשדוד מוראד אבו ענזה חוגג שער. ברני ארדוב
באשדוד מקווים שיחזור לחגוג במהרה. מוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל חיפה:

קאלה דרשלר, גיא ליפקה, דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, עדי שלג (דנילו ניקוליץ'), יוסי דורה, גל אראל, עאהד עזאם, סטפן דנקוביץ' (רן אבוקרט), יובל אבידור, מהראן לאלה (ולדימיר גלושצ'ביץ').

מ.ס. אשדוד:

אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון (מיקי סירושטן), חאתם עבד אלחמיד, סאנדי ארצ'ון, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully