וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - בית"ר ירושלים: אוהדי בית"ר פוצצו את האימון

האוהדים חדרו למגרש, אלי כהן התעצבן (ש', 20:10, ספ'2). קוזוקין לא בסגל. בסכנין יודעים: "זה המשחק הכי חשוב למגזר"

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* 21 פעמים נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה. סכנין ניצחה בשמונה משחקים, בית"ר בחמישה. שמונה משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* הניצחון האחרון ולמעשה היחיד של בית"ר בדוחא היה בעונה 2006\2005. בית"ר ניצחה 0:3 מצמד של ליאור אסולין ואחד נוסף של ז'רום לרואה. בשער בית"ר באותו משחק עמד... איציק קורנפיין.

* שלוש עונות לא כבשה בית"ר שער בדוחא. בשנתיים האחרונות היא הפסידה את כל שלושת המפגשים שם, פעמיים 1:0 ובעונה שעברה 3:0, תוצאה בה גם נוצחה במשחק הביתי בטדי נגד סכנין.

* בחמשת המשחקים האחרונים לא ספגה סכנין מול בית"ר. השער האחרון שכבשו הירושלמים לרשת של סכנין היה בינואר 2010.

אבירם ברוכיאן משמאל ושחקני בית"ר ירושלים מתעמתים עם שחקני בני סכנין. שרון בוקוב
שוב יהיה חם בדוחא/שרון בוקוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה עסקו היום בהכנות האחרונות לקראת מה שכבר זכה לכינוי: "המשחק הכי חשוב עבורנו העונה". המאמן שלומי דורה יפתח עם אותו הרכב שניצח את הפועל חיפה, כאשר מקסים ז'וס, שהתאמן השבוע, לא כשיר עדיין במאת האחוזים ויחכה על הספסל.

בקבוצה אמרו כי דורה לא היה עסוק בהחדרת מוטיבציה השבוע, אך הבהיר לשחקנים עד כמה חשוב להמשיך את המומנטום שיצרו לעצמם במחזורים האחרונים. "רק להגיד את השם בית"ר מחדיר כאן מוטיבציה", אמר אחד השחקנים, "זה המשחק הכי חשוב בשביל המגזר והשחקנים ייתנו את הנשמה כדי לרצות את האוהדים".

גם במשטרה מוכנים למשחק ושם מתכוונים לנקוט ביד קשה נגד התפרעויות אם וכאשר יהיו כאלה. בקבוצה אמרו שהם מקווים כי השופט ישתלט על המשחק מהשניות הראשונות ולא ייתן לו לגלוש לפסים אלימים. "המשחק הזה הוא כמו חבית חומר נפץ", אמרו בסכנין, "מה שיהיה ביציעים ישפיע על המגרש וחשוב שהשופט ירגיע את המשחק ומהר".

בצוות המקצועי הזהירו את השחקנים מאבי ריקן ועמית בן שושן וביקשו מהשחקנים להימנע מעבירות מיותרות, בעיקר כאשר ערן לוי יהיה על המגרש. השחקנים ערכו היום אימון בגשם השוטף ודורה ביקש מהם להיזהר מטעויות בשל מזג האוויר וכן מההגנה להיזהר מהכדור, שיהיה חלק ומהיר יותר. מוחמד זבידאת ייעדר מהמשחק בגלל הכרטיס האדום שספג מול חיפה ועלי עוסמאן יחליף אותו בעמדת המגן הימני.

בית"ר ירושלים:

חם בבית"ר ירושלים לקראת המשחק הלוהט מול בני סכנין מחר (שבת). כ-100 אוהדים הגיעו הבוקר לאימון בבית וגן, זרקו נפצים ונכנסו לתחומי מגרש האימונים. לאחר שהאוהדים פונו בהוראתו של אלי כהן הם שבו להרעיש וחדרו פעם נוספת למגרש, אחריה החליט המאמן להפסיק את האימון וירד לחדר ההלבשה. השחקנים נותרו על הדשא וביקשו מהאוהדים להירגע ולצאת, ורק לאחר מכן שיכנעו את כהן להמשיך את האימון.

כהן עדיין לא סגור ב-100% על ההרכב שיפתח ורוצה עדיין לראות את מזג האויר ותנאי המגרש בכדי להחליט באופן סופי. שמוליק קוזוקין, שתוכנן לפתוח בקישור האחורי, סובל מכאבים בברכו ולא ייכלל בסגל. אבי ריקן עשוי להיות מוסט במקומו לקישור האחורי. מעבר למויאל, ייחסר לכהן גם אופיר קריאף שמוצהב אף הוא, והמאמן עדיין מתלבט האם לפתוח בעמדה זאת עם דומיניק גלאבינה, ברק משה או אפילו לעלות עם שני חלוצים - חן עזריאל וערן לוי, שצפוי לפתוח בכל מקרה.

אחרי האימון תצא הקבוצה לבית מלון בטבריה כהכנה למשחק. כהן הראה לשחקניו וידאו של בני סכנין והכין אותם למשחק אגרסיבי במזג האויר חורפי. את האסיפה המסכמת יערוך המאמן רק לפני המשחק בבית המלון. המאמן אמר אתמול לשחקניו: "זה משחק שמי שירצה יותר ינצח, משחק של גברים. אם בקלטות ראיתם אותם בהתלהבות תחשבו מה קורה להם שבית"ר מגיעה, זה 300% יותר".

במקביל, בבית"ר ממתינים שכל הקצוות עם אלי טביב ייסגרו בשבוע-שבועים הקרובים על מנת שיכריז על כך שהוא לוקח את הקבוצה בתום העונה ומוציא אותה לדרך חדשה. הפירסום שלשום בוואלה! ספורט על כך שאלי אוחנה יצטרף לקבוצה עם הגעתו של טביב עורר הדים גדולים בבית"ר. גורם במועדון אמר על כך: "אוחנה תמיד צריך להיות חלק מבית"ר. היחסים שלו עם טביב ידועים וזה לא סוד שהוא רוצה אותו איתו כאן. טביב ירצה את אוחנה כאן כיד ימינו וגם זה שיעזור לו לעבור את תהליך הכניסה לבית"ר בלי מחדלים כפי שהיו לו עם הפועל תל אביב כשהגיע. זה מהלך חכם של טביב".

אוהדי בית"ר ירושלים באימון. קובי אליהו
הפעם זה היה יותר מדי בשביל כהן. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני סכנין: מוחמד קנדיל

השוער, שהתחיל את העונה לא טוב, חזר לעצמו במחזורים האחרונים. מחר הוא צפוי לעמוד למבחן פעמים לא מעטות, כאשר גם הגשם יהפוך לבעיה לא קטנה. בסכנין מאמינים שקנדיל בכושר טוב שווה לקבוצה נקודות רבות.

בית"ר ירושלים: ערן לוי

החיסרון של קובי מויאל ואופיר קריאף יחליש את הקישור האחורי של בית"ר ואת המימד האגרסיבי שלו. סכנין תנסה לנצל זאת ותלחץ, כך שהרבה כדורים יישלחו לעבר ערן לוי בכדי שיוריד את הלחץ ויאפשר לקבוצה להתארגן. הדרך בה לוי יתמודד במשחק הזה כחלוץ 9 קלאסי עם הגב לשער עשויה להכריע את המשחק.

שוער בני סכנין מוחמד קנדיל חוגג ניצחון על מכבי פתח תקוה במחזור ה-19. ברני ארדוב
הגשם לא יעשה לו את החיים קלים. קנדיל/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, אלכס דוידוב, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, אבי ריקן (ברק משה), דריו פרננדז, דומיניק גלאבינה, עמית בן שושן, חן עזיראל, ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully