וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "דווין סמית' הראה קור רוח מדהים"

9.11.2012 / 9:00

קפטן מכבי תל אביב ידע למי להודות על הניצחון בברלין, והוסיף: "אני שמח שהראינו אופי גם בדקות שבהן לא הכל עבד"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב עלתה אתמול (חמישי) ל-0:5 ביורוליג העונה, אבל זה לא בא בקלות, כשהצהובים ניצחו 76:78 דרמטי את אלבה ברלין. למרות שפתחו עם 0:12 קל, במכבי נתנו לגרמנים לחזור וגם הכדור האחרון היה בידיים של אלבה, אבל השלשה הלכה החוצה והצהובים היום יכולים לדבר, למזלם, רק על כמעט מפח נפש.

"זה היה ניצחון חשוב באולם מאוד ביתי", סיכם הקפטן גיא פניני, שתרם 11 נקודות. "אנחנו עדיין מתחברים תוך כדי תנועה ושמחים כמובן לסיים סיבוב ראשון מושלם. הערב זה היה מבחן כוח רציני ואני שמח שהראינו אופי גם בדקות בהן לא הכל עבד פרפקט".

"אלבה מאוד ביתית", הוסיף פניני, "מאוד עיקשת ולא נשברת, לכן ניצחון כזה הוא משמעותי. דווין סמית' היה פנטסטי. רק חזר מפציעה אבל כמו גדול מתעלה ברגעים החשובים. הוא הראה קור רוח מדהים, ושוב הוכיח כמה הוא חשוב להצלחה שלנו".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"דווין סמית' היה פנטסטי. רק חזר מפציעה אבל כמו גדול מתעלה ברגעים החשובים"/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

סמית' היה הבולט אתמול בשורות הצהובים, וקלע שיא אישי של 20 נקודות ביורוליג. "ניצחון גדול", סיכם. "רצינו להישאר במקום הראשון ולהמשיך להיות בלתי מנוצחים. בשבילנו לנצח כאן, במשחק מהסוג הזה, זה חשוב. אנחנו משחקים ביחד, מניעים את הכדור ומשתפים את כולם. היום החברים מצאו אותי הרבה פעמים וקלעתי כמו שצריך, אבל כל ערב אצלנו זה יכול להיות מישהו אחר. אנחנו לא הרבה זמן ביחד כקבוצה וכל ניצחון כזה תורם לנו. נמשיך ונתגבש ונשתפר".

גם המאמן דייויד בלאט החמיא ל-MVP שלו אתמול: "מילה טובה כמובן גם לסמית' הנפלא. הוא חוזר לכושר משחק, הוא שחקן מאוד מרכזי אצלנו, והיום היינו צריכים כל דקה וכל נקודה ממנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן אלבה ברלין הייקו שפרציק. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זה היה קשה, אבל נגמר בניצחון. יוגב אוחיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully