וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לפעמים צריך לדעת להילחם ולנצח"

8.11.2012 / 23:54

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה מהאופי של קבוצתו בברלין. סמית': "ניצחון גדול, רצינו להישאר מושלמים". דדוביץ': "מכבי מצוינת"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב שרדה הערב (חמישי) דרמה אמיתית בברלין וגברה 76:78 על אלבה המקומית כדי לשמור על מאזן מושלם ביורוליג ולמעשה לחתום את הסיבוב בבית ב' של המפעל כשהיא נקייה מהפסדים.

מכבי אמנם פתחה עם 0:12 ואז זה היה נראה כמו משחק שיסתיים בניצחון קל, אבל הגרמנים חזרו וגם לא היו רחוקים מניצחון או לפחות כפיית הארכה, כשהכדור האחרון היה בידיים שלהם במשך שניות ארוכות, עד החטאת השלשה עם הבאזר.

המאמן דיוויד בלאט סיכם: "ניצחון טוב וחשוב, לא היה לנו קל בכלל. היו חלקים ששיחקנו מצוין אבל גם חלקים ששיחקנו הרבה פחות מהרמה שלנו. לפעמים אי אפשר להצטיין ולנצח, אז צריך לדעת להילחם ולנצח, וזה מה שעשינו".

בלאט המשיך: "קיבלנו היום תרומה עצומה משחקני החמישייה השנייה שלנו - ליאור, פניני, תומאס, שרמדיני ולוגאן. אנחנו קבוצה עם הרבה שחקנים טובים, כמעט כולם באותה הרמה, והיום החבר?ה שלא פתחו נתנו משחק נפלא והביאו לנו את הניצחון.

"מילה טובה כמובן גם לדווין סמית הנפלא. הוא לא היה איתנו בתחילת העונה בגלל פציעה, לאט לאט הוא חוזר לכושר משחק, הוא שחקן מאוד מרכזי אצלנו, וגם מנהיג ומוביל, והיום היינו צריכים כל דקה וכל נקודה ממנו.

"סיימנו את הסיבוב הראשון עם מאזן מושלם ועם 3 ניצחונות חוץ וזה לא משהו שאפשר להמעיט מערכו, גם אם הבית שלנו פחות קשה. 3 ניצחונות חוץ רצופים ביורוליג זה אף פעם לא דבר מובן מאליו. המאזן 0:5 נותן לנו דחיפה גדולה לקראת המטרה שלנו - לסיים את שלב הבתים במקום הראשון".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"טוב לנצח במשחקי חוץ". סמית'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דווין סמית', שהיה השחקן הבולט של הצהובים וקלע שיא אישי ביורוליג של 20 נקודות, סיכם: "זה ניצחון גדול. רצינו להישאר במקום הראשון ולהמשיך להיות בלתי מנוצחים. בשבילנו לנצח כאן, במשחק מהסוג הזה, זה חשוב. טוב לנסוע למשחק חוץ ולראות שאנחנו מנצחים".

סמית' הוסיף: "אנחנו משחקים ביחד, מניעים את הכדור ומשתפים את כולם, היום החברים מצאו אותי הרבה פעמים וקלעתי כמו שצריך, אבל כל ערב אצלנו זה יכול להיות מישהו אחר. אנחנו לא הרבה זמן ביחד כקבוצה וכל ניצחון כזה תורם לנו. נמשיך ונתגבש ונשתפר".

מנגד, השחקן המצטיין של אלבה ברלין ניהאד דדוביץ', שסיים עם 17 נקודות שלא הספיקו לקבוצתו, אמר בסיום: "מכבי היא קבוצה מצוינת, ובדקות הראשונות נתנו לה יותר מדי כבוד ובגלל זה איבדנו הרבה. אחרי שהבנו שיש לנו צ'אנס להתמודד מולה אני חושב שהראנו שאנחנו קבוצה טובה עם אופי. למרות שהחטאנו בשניה האחרונה, זה היה משחק טוב עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully