וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "יכול להיות שהתדמית שלי פוגעת בי"

כוכב ריאל מדריד התראיין ל-CNN ודיבר על יצר התחרותיות שלו: "אני רציני מדי, לפעמים אני מתחרה מול חברה שלי בבריכה"

כריסטיאנו רונאלדו העניק הערב (חמישי) ראיון לרשת CNN, ובו דיבר בעיקר על התדמית שיצאה לו בעולם הכדורגל העולמי. כשנשאל האם השם שיצא לו, של שחקן שחצן שמאוהב בעצמו פגעה בו לאורך השנים, והודה: "אני לא רוצה לבכות על זה, אבל לפעמים אני חושב שכן. אני לא חושב שלאנשים יש זכות לנסות ולשנות את האישיות שלי. זו שאלה עליה אני אף פעם לא עונה נכונה, כי באמת שאני כבר לא יודע".

עם זאת, הפורטוגלי, שיתחרה על תואר שחקן השנה באירופה עם ליאונל מסי בחודש ינואר הקרוב, הוסיף: "לפעמים אני מסכים, יכול להיות שהתדמית שיוצאת לי על המגרש רעה, כי אני רציני מדי. אם הייתם באמת מכירים אותי, אם הייתם חברים שלי והייתם חיים איתי בבית, הייתם יודעים כמה אני שונא להפסיד. לפעמים אני קורבן, כי אנשים לא באמת מכירים את כריסטיאנו האמיתי. אבל אלה החיים".

רונאלדו ניסה להסביר כי בעוד שאנשים נוטים לקטלג אותו כשחצן, הוא בסך הכל תחרותי מאוד. "לפעמים אני מתחרה מול חברה שלי בבריכה. לפעמים אני נותן לה הזדמנות להיות מרוצה, אבל אני מנצח, כי אני לא אוהב להפסיד. אני אדם תחרותי ולפעמים אני מפרשים זאת בדרך אחרת. זה חבל. יום אחד ארצה לשבת עם כל האנשים שקוראים לי שחצן, לדבר איתם ולנסות להבין למה הם אומרים את זה. אם הם היו יושבים איתי, הם היו לומדים להכיר את כריסטיאנו האמיתי".

צפו בראיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully