וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך השגרירים: חמד ואוואט פוגשים את ברצלונה

שני הישראלים של מאיורקה ינסו לצאת מהרצף השלילי דווקא מול הקטלאנים. ווסטהאם ויוסי בניון יתארחו אצל ניוקאסל

יום שישי - 9.11

19:00: הרטה ברלין של בן שהר מתארחת אצל סנדהאוזן הלפני אחרונה ותנסה להמשיך ברצף המשחקים ללא ניצחון. שהר, שמאוכזב ממעמדו בקבוצה, צפוי להמשיך על הספסל.

21:30: סטנדרד ליאז', שבה משחקים מאור בוזגלו, דודו ביטון ורמי גרשון, תתארח אצל לוקרן ותנסה לצבור ניצחון רביעי ברציפות. במשחק הקודם של הקבוצה בליגה, רק דודו ביטון קיבל ארבע דקות מהספסל. בוזגלו לא שותף ואילו גרשון מתאושש מפציעה.

21:30: נירנברג של אלמוג כהן תתארח אצל מיינץ במשחק שיפתח את המחזור ה-11 בבונדסליגה. בניצחון במשחק הקודם על וולפסבורג, הקשר הישראלי לא היה בסגל וגם הפעם ייעדר בגלל פציעה.

אלמוג כהן שחקן נירנברג. Marc Eich, GettyImages
פצוע ולא ייכלל בסגל. אלמוג כהן/GettyImages, Marc Eich

יום שבת - 10.11

14:30: פודבסקידז'ה של לירן כהן תארח את פולוניה וורשה במשחק לא פשוט. הישראלי, שכבש במחזור הקודם, ינסה להמשיך להפתיע.

* 15:00: אויפשט, בה משחק ידין זריס, תתארח אצל הלדאס מהליגה השנייה.

17:00: סוונסי של איתי שכטר תתארח אצל סאות'האמפטון אחרי שהפתיעה עם תיקו מול צ'לסי במחזור הקודם. החלוץ הישראלי קיבל דקות והיה מעורב בשער שכבשה קבוצתו וייתכן שיקבל יותר דקות גם מול הקדושים.

17:00: גיא אסולין וראסינג סנטאנדר, שמסובכים בתחתית הליגה השניה, יתארחו אצל ג'ירונה.

18:00: ברסט של עדן בן בסט תתארח אצל ליל, שמגיעה למשחק הזה אחרי תבוסה קשה בליגת האלופות מול באיירן מינכן. הישראלי, שכבש במחזור הקודם בניצחון במחזור הקודם מול לוריין, ינסה להפתיע גם את הקבוצה של רודי גרסיה.

* 19:00: עמרי קנדה וקבוצתו אסטרה פלוישטי ישחקו בדרבי מול פטרולול.

21:00: גנט של שלומי ארבייטמן תתארח אצל סרקל ברוז' ובאותה שעה תארח בוורן של מוחמד גדיר, גל שיש וברק בדש את שרלרואה של מתן אוחיון ואילו בירסחוט שבה משחקים רועי דיין ודור מלול, תתארח אצל ליארסה.

עדן בן בסט שחקן ברסט. GettyImages
ינסה לכבוש גם מול ליל החזקה. בן בסט/GettyImages

יום ראשון - 11.11

13:00: פאלרמו של ערן זהבי, תתארח למשחק מוקדם בליגה האיטלקית אצל סמפדוריה. זהבי לא שותף בתבוסה במחזור הקודם מול רומא ויקווה לקבל דקות הפעם, מול הקבוצה המרוסקת של מיכאילוביץ'.

* 13:30: דן מורי יקווה לקבל דקות במשחקה של ויטסה השלישית, שתארח לקרב צמרת את המוליכה טוונטה.

15:30: משחק מסקרן מאוד לקלאב ברוז' של ליאור רפאלוב, שתצא למשחק חוץ בליגה הבלגית מול אנדרלכט האלופה.

17:00: סלטיק של בירם כיאל תארח את סט. ג'ונסטון אחרי הניצחון המדהים בליגת האלופות מול ברצלונה. בירם כיאל, שנכנס מול בארסה לקראת הסיום, יקווה לחזור לעניינים גם בליגה.

17:00: אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי, משה אוחיון וברק יצחקי, תתארח אצל איה נאפה.

17:00: כשהוא נמצא בכושר טוב לאחרונה, יוסי בניון וקבוצתו ווסטהאם יתארחו למשחק חוץ לא פשוט מול ניוקאסל. הישראלי יקווה שוב לקבל קרדיט בהרכב של אלרדייס.

18:00: א.א.ק לרנקה, קבוצתו של רן בן שמעון שבשערה עומד גיא חיימוב, תארח את א.א.ל לימסול ובאותו הזמן תארח אומוניה ניקוסיה, של יובל שפונגין ואוהד לויטה את אלקי, שבה משחקים רועי בקל וניסו קפילוטו.

18:50: אחרי חמישה הפסדים, תקווה מאיורקה של תומר חמד ודודו אוואט, לצאת מהרצף השלישי שלה. אולם, לצערה היא תארח את ברצלונה, שמגיעה למשחק הזה עצבנית אחרי הפסד בליגת האלופות מול סלטיק.

19:00: גנק של אליניב ברדה תארח את מונס. החלוץ הישראלי פתח וכבש את הראשון בניצחון במחזור הקודם על גנט של ארבייטמן ויקווה שוב להציג יכולת טובה.

יום שני - 12.11

* 21:30: אחרי שנכלל לראשונה בסגל לאנס בשבוע שעבר, פיראס מוגרבי ימתין לדקות בכורה בליגה הצרפתית השנייה, במשחק מול קון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully