וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: רוג'ר פדרר העפיל לחצי הגמר

השוויצרי (2) ניצח את דויד פרר 6:7,4:6 ועלה למאזן של 0:2. דל פוטרו הביס 0:6, 4:6 את טיפסרביץ', עדיין לא נסגר העולה השני

רוג'ר פדרר הבטיח הערב (חמישי) את מקומו בחצי הגמר של טורניר גביע הסבב, אחרי ניצחון על דויד פרר הספרדי, 4:6, 6:7. אחרי שניצח במשחק הקודם שלו את ינקו טיפסרביץ', הצליח המדורג 2 בטורניר להיות הראשון שעולה למאזן של 0:2 בבית ב', שכולל גם את חואן מרטין דל פוטרו וממנו מעפילים שני הטניסאים שמסיימים במקומות הראשונים. במשחק השני של הערב גבר חואן מרטין דל פוטרו 0:6, 4:6 על ינקו טיפסרביץ'.

כעת מה שברור בבית הזה זה רק ההעפלה של פדרר לחצי הגמר. דויד פרר יקווה לנצח את טיפסרביץ', ולקוות שדל פוטרו יפסיד לפדרר. השוויצרי, כמובן, הבטיח שייתן את המיטב, על אף שהמשחק מבחינתו לפרוטוקול בלבד.

רוג'ר פדרר, שחקן טניס. Julian Finney, GettyImages
עוד ניצחון לאוסף. רוג'ר פדרר/GettyImages, Julian Finney

רוג'ר פדרר (2) - דויד פרר (4) 6:7,4:6

המחבט מספר 1 ניצח את כל 13 המפגשים מול פרר וגם הערב ידו הייתה על העליונה. פדרר הציג משחק סולידי מהקו האחורי והצליח לשבור את הספרדי בסיומה של המערכה הראשונה. השוויצרי שמר על קור רוח וניצח בשובר שיוויון של המערכה השנייה בדרך ל-6:7, בסיומו של משחק שארך כשעה ו-48 דקות.

"דויד היה יריב ראוי. הוא השקיע המון מאמץ ואני מעריך אותו על כך". כך אמר פדרר בסיום המשחק והוסיף: "אומנם ניצחתי בשתי מערכות אבל היה משחק קשה מאוד. זו הרגשה נפלאה לשחק טוב שוב ולהיות בכושר". על המאזן המצויין שלו מול פרר אמר: "אני נהנה מאוד לשחק מול דויד ולא בגלל שהמאזן שלי מולו הוא הוא 0:14, אלא בגלל שהוא בנאדם נהדר ושחקן מעולה".

דויד פרר. Julian Finney, GettyImages
לא הצליח מול הפנומן השוויצרי. דויד פרר/GettyImages, Julian Finney

דל פוטרו - טיפסרביץ' 0:6, 4:6

המערכה הראשונה הייתה מביכה מאוד מבחינת הסרבי, שהצליח לזכות ב-12 נקודות, נשבר שלוש פעמים, והפסיד 6:0 חלק תוך פחות מחצי שעה. המערכה השנייה הייתה יחסית צמודה יותר, אבל גם בה הארגנטינאי הצליח להשיג שבירה במשחקון החמישי, ושמר עליה עד לסיום כדי להבטיח את הניצחון. טיפסרביץ', שהגיע לטורניר אחרי פציעה, ממשיך להציג יכולת בינונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully