וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "אני לא בשיאי, אבל יש מי שמכפר על זה"

8.11.2012 / 16:17

קשר מכבי נתניה מתכונן לבני יהודה ועשוי לעלות בהרכב. בנין: "התנאים משדרגים את הקבוצה". לואיג'י צ'נאמו לא התאמן

מכבי נתניה ממשיכה בהכנותיה למשחק מול בני יהודה ביום שבת הקרוב. על פי האימונים האחרונים נראה כי טל בנין מתלבט בין עלי חטיב, ירדן כהן ויוסי שבחון, כששניים מהם יזכו למקום בהרכב. כהן וחטיב מרשימים מאוד באימונים, אך ייתכן שבנין יוותר על אחד מהם לטובת שבחון. השוער לואיג'י צ'נאמו לא התאמן, עקב כאבים בגב ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר לספק.

שחקני הקבוצה בירכו לפני האימון את עמית שומוביץ' שזומן לראשונה לנבחרת הצעירה. שבחון אמר לפני האימון: "אני לא בשיאי בלשון המעטה בשבועות האחרונים, אבל יש פה שחקנים מצויינים שמכפרים על זה". על המעבר למתקן האימונים החדש ולאיצטדיון אמר שבחון: "האיצטדיון ברמה אירופאית ויש גם קבוצה מצויינת ורעב גדול".

יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
בנין מלבט בינו לבין חטיב וכהן. יוסי שבחון/מגד גוזני

טל בנין גם כן התייחס לאצטדיון ולמשחק הקרוב: "כיף שיש לנו תנאים כאלה וזה משדרג את הקבוצה. לדעתי אנחנו קבוצה ברמה שהראינו בהמשחקים היותר טובים ולא ברמה מהמשחקים שהצגנו יכולת פחות טובה. מי שקרוב למערכת יודע שהיו אלמנטים שלא קשורים לכדורגל והפריעו אבל דברים התיישרו". על הזימון של שלושה שחקנים לנבחרת הצעירה אמר: "אנחנו משתפים צעירים מבחירה. הרבה קבוצות היו משתפות צעירים אבל הרדיפה אחרי ניצחונות מונעת זו לפעמים".

בינתיים, בעיריית נתניה אמרו כי יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הבטיח בטקס החניכה של האיצטדיון החדש שמשחק הפתיחה של היורו לנבחרות צעירות ייערך בנתניה, כמו גם אחד מחצאי הגמר של הטורניר.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. שלומי גבאי
"אנחנו קבוצה ברמה שהצגנו במשחקים הטובים יותר". טל בנין/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully