וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "יש לנו מתקן אירופאי לכל דבר"

שביעות רצון בקבוצה מהאיצטדיון החדש והיכולת שהציגה מול הפועל תל אביב. עלי חטיב צפוי להחליף את יוסי שבחון בשבת

one

מכבי נתניה ערכה היום (שלישי) בצהריים את האימון הראשון שלה במתקן האימונים החדש ובכך השלימה למעשה סופית את העזיבה של איצטדיון הקופסא המיתולוגי והמשיכה את השבוע ההיסטורי של המועדון. השחקנים התרשמו מאוד מהמתקן כאשר גם בצוות המקצועי שיבחו מאוד את המתקן ואת התנאים בו.

"יש לנו עכשיו מתקן אימונים ואיצטדיון ברמה אירופאית לכל דבר". אמר אחד השחקנים והוסיף: "בטוח שזה ישפיע עלינו לטובה גם בכל מה שנוגע ליכולת במשחקים. אסור לנו לבייש את המתקנים האלו וזה רק נותן לנו מוטיבציה להמשך".

הנהלת מכבי נתניה החליטה לנצל את המומנטם שנוצר עם פתיחת האיצטדיון החדש, האווירה הנפלאה והנצחון על הפועל תל אביב ולפתוח בהנחות ענק לאוהדים שירצו לרכוש מנויים למשחקי הבית של הקבוצה. ההנהלה שנפגשה עם ארגוני האוהדים השונים והחליטה לקצץ בחצי את מחירי המנויים, כאשר מנויים לאב וילד עד גיל 13 יימכרו ב900 שקלים כשבמידה ויהיה מדובר באמא וילד המחיר יהיה 650 ש"ח ליציעים המזרחיים. גם ליציעים האחרים המחירים יהיו נמוכים בחמישים אחוז הנחה כאשר ילדים עד גיל 13 ייכנסו לשערים א' וג' ב20 ש"ח למשחק לאורך כל העונה.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה חוגג עם חבריו. מגד גוזני
חוגגים את השער של של חטיב מול הפועל תל אביב. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

בצד המקצועי נראה שבנין ימשיך עם אותו הרכב שניצח את במחזור החולף, כשהשינוי היחידי שעשוי בנין לערוך הוא שילובו מחדש של עלי חטיב בהרכב במקומו של יוסי שבחון.

בקבוצה טוענים שהשילוב של הצעירים הוכיח את עצמו והעובדה שבנין לא חושש לתת את המפתחות לשחקנים דוגמת ירדן כהן, עמית שומוביץ' ועומר צלישר רק תורמת לקבוצה. "ברור לכולנו ששמות לא משחקים תפקיד העונה", אמר אחד מהשחקנים והוסיף: "אם שחקנים גדולים כמו עידן שריקי ויוסי שבחון יכולים לרדת אל הספסל זה נותן מוטיבציה לכולם להוכיח שהם יכולים להיות בהרכב". בנתניה שמחו לשמוע שמזג האוויר ביום שבת צפוי להיות קריר, שכן שעת המשחק מול בני יהודה נקבעה לשעה 15:50, שעה שבשבועות האחרונים הייתה חמה במיוחד.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טל בן חיים שחקן מכבי נתניה מול יוסי שבחון שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
צפוי לרדת לספסל מול בני יהודה. יוסי שבחון מול טל בן חיים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully