וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 64:77 אדיר לז'לגיריס בטורקיה מול אפס

הליטאים שמרו על מאזן מושלם עם ניצחון נהדר. חימקי הדהימה עם 67:79 בחוץ על פנאתינייקוס. סיינה הביסה את גדיניה

סיבוב המשחקים הראשון ביורוליג מגיע נערב (שישי) לסיומו עם שישה משחקים נוספים. במשחק המרכזי, הוכיחה ז'לגיריס קובנה שוב שהיא אמיתית לגמרי וניצחה בטורקיה 64:77 ענק את אפס איסטנבול. במשחק נוסף בבית ג' ניצחה צדביטה זאגרב 69:76 את קאחה לבוראל המאכזבת. בבית א', חימקי מוסקבה הדהימה את פנאתינייקוס עם ניצחון חוץ 67:79. ריאל מדריד דילגה מעל לובליאנה עם 76:89 בסלובניה. בבית ב' בו משחקת גם מכבי תל אביב הגיעה סיינה לפולין וקרעה שם 66:101 את פרוקום גדיניה. באמברג הפתיעה את פרטיזן בבלגרד עם 72:77 והנחילה הפסד חמישי רצוף לסרבים.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול קרסימיר לונצ'אר שחקן חימקי מוסקבה. קובי אליהו
לונצ'אר פגש את סופו בצבע אחר, וניצח אותו/קובי אליהו

בית א'

פנאתנייקוס - חימקי מוסקבה 79:67

ניצחון ענק לרוסים, שהגיעו לאואקה המפחיד ללא רגשי נחיתות ויצאו נשכרים ומחויכים והכי חשוב מבחינתם, עם ניצחון שלישי, כשהם מנחילים ליוונים הפסד שלישי. פאו בצרות, אחרי התפרקות מביכה ברבע המכריעה, שהסתיים ב-9:21 לאורחים. הקבוצה של ארגיריס פדוקאליס לא ממש מוצאת את עצמה תחת המאמן החדש והיא הפסידה למרות פתיחה לא רעה ויתרון שלוש נקודות במחצית. זוראן פלאניניץ' המצוין הוביל את הרוסים עם 18 נקודות ושישה ריבאונדים, כשההגנה שלהם כאמור, עושה את שאר העבודה ברגעי ההכרעה. קרסימיר לונצ'אר הוסיף 14 נקודות ושמונה ריבאונדים למנצחים. רוקו אוקיץ' הוביל את פאו עם 13, סופוקליס שחורציאניטיס הוסיף 12.

אולימפיה לובליאנה - ריאל מדריד 89:76

בניגוד לפנאתינייקוס, ריאל לא מעדה והיא סיימה את הסיבוב הראשון במקום הראשון בבית, עם ארבעה ניצחונות. זה לא היה פשוט, כי היריבה הסלובנית העיקשת, שמצידה חיפשה ניצחון שני ביורוליג העונה, נשארה די צמודה לאורך המשחק כולו, אבל היכולות של ריאל עשו את ההבדל לבסוף. הבלאנקוס ירדו למחצית בפלוס שבע ושמרו על אותו פער פחות או יותר לכל אורך המחצית השנייה, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של רודי פרננדס, שסיים עם 18 נקודות. פליפה רייס קלע 16, ג'ייסי קרול הוסיף 14. 22 של דילן פייג' לא הספיקו לסלובנים.

בית ב'

פרוקום גדיניה - סיינה 101:66

אלופת איטליה, שפתחה את המפעל בצורה חלשה מאוד ועם שלושה הפסדים רצופים, ממשיכה לחזור לחיים ורשמה ניצחון שני וגדול במיוחד בפולין, מול גדיניה החלשה. המארחת, שחטפה בראש בהיכל נוקיה לפני שבוע, שוב התבזתה ולצד שאלון, היא סוגרת את הבית עם ניצחון בודד בחמישה משחקים. הרבע הראשון כלל לא בישר על ההמשך ובסיומו גדיניה הובילה 21:22. אבל משם והלאה, החבורה מטוסקנה פשוט השתוללה. זה החל עם רבע שני סולידי, בו ניצחה סיינה בשמונה נקודות, כדי לרדת למחצית ביתרון 35:42 ונמשך עם רבע שלישי חלומי של 12:37, כולל שמונה שלשות (!), מה שגמר את המשחק מוקדם מאוד. בובי בראון סיים עם 27 לסיינה, כשהוא מוסיף שבעה אסיסטים. עוד חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות לאיטלקים, מול 15 נקודות של אלכס אקר האומלל בגדיניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול מרקו צ'קרביץ' שחקן פרטיזן בלגרד. רויטרס
הבלאנקוס מוליכים את הבית בתום הסיבוב הראשון. ג'ייסי קארול/רויטרס

בית ג'

אפס איסטנבול - ז'לגיריס קובנה 77:64

מה תגידו על ז'לגיריס המדהימה? הליטאים עם ניצחון חמישי ברציפות, מאזן מושלם ובדרכם הבטוחה לשלב הבא. הטורקים ההמומים ספגו הפסד שני במפעל ויצטרכו להתאושש בהמשך. המחצית הראשונה הייתה צמודה והסתיימה בשוויון 37:37, אבל אחרי החזרה מחדרי ההלבשה רק האורחים היו על הפרקט והוסיפו עוד ניצחון לאוסף המדהים שלהם. רבע שלישי של 14:23 נתן לליטאים פער מבטיח, אליו לאפס לא הייתה שום תשובה. מרקו פופוביץ' להט עם 21 נקודות, טרמל דארדן הוסיף 16 ודריוש לברינוביץ' 15. באפס, סמחי ארדן צלף 20 וג'ורדן פארמר הוסיף 13, אבל גם איבד שישה כדורים. אסטבן באטיסטה לא קלע.

צדביטה זאגרב - קאחה לבוראל 69:76

ניצחון בכורה ביורוליג העונה לפיינליסטית הליגה האדריאטית ומנגד, עוד הפסד לבאסקים המאכזבים, שלצד יכולת טובה בליגה, ממשיכים לפשל באירופה ועושים את דרכם הבטוחה אל מחוץ למפעל כבר לאחר השלב הראשון, כשהם עם ניצחון בודד אחרי חמישה מחזורים. המשחק נפתח צמוד ועם הרבה מאוד נקודות, כשכבר אחרי עשר דקות התוצאה עומדת על שוויון 24:24. ההמשך היה הרבה יותר רגוע וגרוע, כשהספרדים מוסיפים רק עשר נקודות עד למחצית, מול 15 של הקרואטים. צדביטה המשיכה לברוח וסיימה את הרבע השלישי ביתרון שיא של 12 נקודות, בזכות משחק מצוין של ברייסי רייט. קאחה ניסתה לרדוף, אבל הצליחה רק לצמק ובסיום, המארחים חגגו. מירו בילאן הוביל את צדביטה עם 16 נקודות, רייט הוסיף 14. פרננדו סן אמטריו בלט בקאחה עם 15 נקודות ושבעה ריבאונדים, בעוד אנדראס נוצ'יוני מסתפק ב-12 נקודות.

איברהים ג'אבר שחקן ז'לגיריס קובנה מול ריצ'רד דורסי שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
מי יעצור את איברהים ג'אבר וז'לגיריס?/GettyImages

בית ד'

פרטיזן בלגרד - באמברג 77:72

פרטיזן ממשיכה להביך את עצמה ורשמה הפסד חמישי ברציפות במפעל, בו היא עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה העונה. באמברג לעומת זאת, אחרי הניצחון הנאה על ריטאס וילנה, רושמת עוד ניצחון ומסיימת את הסיבוב במקום הרביעי, ממנו מעפילים הלאה. רבע אחרון מעולה של 10:22 נתן לגרמנים את הניצחון והשתיק 7,500 צופים המומים בפיוניר בבלגרד. בוסטיאן נכבאר קלע 19 למנצחים, קייסי יקובסון הוסיף 18. ג'ורג'ה גאגיץ' ו-ולדימיר לוצ'יץ' קלעו 17 כל אחד לפרטיזן.

* במשחק שנערך הערב בליגה הצ'כית ניצחה האלופה ויריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ, נימבורק, 73:76 בחוץ את פרוזטוב. הקבוצה של ננו גינזבורג, שנהנתה מ-21 נקודות של רדוסלאב רנצ'יק, שמרה על מאזן מושלם בתום עשרה מחזורים.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully