וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פ"ת ניצחה 0:1 את רעננה ועלתה לפסגה

הפסד ראשון לקבוצה של תומר קשטן, שנכנעה לעשרה שחקנים ולשער של אוסקר גררו בדקה ה-80. נצרת עילית - אשקלון 1:1

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) ובמוקד, מכבי פתח תקוה השיגה 0:1 גדול בחוץ על מוליכת הטבלה ערב המחזור הפועל רעננה, מה שסידר למלאבסים את פסגת הטבלה. זה התאפשר גם בגלל שנצרת עילית נפלה בביתה מול האחרונה בטבלה הפועל אשקלון וסיימה רק ב-1:1. במשחקים נוספים, בני לוד ניצחה 0:1 את אום אל פאחם ואילו הפועל פתח תקוה גברה 0:1 על אחי נצרת וגם היא חזק בצמרת.

ארבעה משחקים נוספים יסגרו את המחזור ביום שני.

עומר גולן, אוסקר גררו שחקני מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
עקצו בעשרה שחקנים. גררו וגולן/מגד גוזני

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה 1:0

רעננה הגיעה למשחק הזה לאחר שעלתה ביום שני לפסגת הטבלה וללא הפסד העונה בשמונה מחזורים. גם במשחק הזה הכל הלך לטובתה לאורך רוב 90 הדקות והיא לחצה ולחצה. לקראת הסיום ולאחר שפתח תקוה ערכה את שלושת החילופים שלה, מוראד מגמאדוב הוותיק נפצע ונטש, אבל דווקא אז המלאבסים מצאו את הרשת והשיגו שלוש נקודות נהדרות, משער של אוסקר גררו, שהעלו אותם לפסגת הטבלה.

רעננה פתחה חזק והיתה המסוכנת יותר במחצית הראשונה. בדקה השלישית בן מלכה נכנס לעומק, הסתנן למרכז הרחבה, ההגנה של פ"ת נרדמה ורובי לבקוביץ' הציל נהדר. בדקה ה-26 צ'אם ממאדו נגח מקרן אך הכדור חמק החוצה.

רעננה פתחה היטב את המחצית השנייה, עם לחץ על שער האורחת, אבל החמיצה לא מעט והתוצאה נותרה מאופסת. מנגד, פתח תקוה התרכזה בעיקר בפעולות הגנתיות והמשחק הלך ודעך. בדקה ה-75 המלאבסים נותרו בעשרה שחקנים, כשמוראד מגאמדוב נפצע ונטש, לאחר שמשה סיני ערך את שלושת החילופים שלו. מי שירד לעמדת הבלם היה עומר גולן, שחזר לתפקיד אותו מילא לא אחת בעונה שעברה בליגת העל.

דווקא בעשרה שחקנים פתח תקוה מצאה את הרשת, כשבדקה ה-80 דני פרדה הכניס כדור נפלא לאוסקר גררו והחלוץ מצא את הרשת. 0:1 לפתח תקוה. ממש לפני הדקה ה-90 אסייג פרץ לרחבה, גולן גלש לעברו וספק הכשיל אותו, אבל השופט הורה להמשיך ושחקני רעננה השתוללו מזעם.

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 0:1

עוד ניצחון גדול לאלי מחפוד, ששכח מזמן את הימים הקשים בתחילת העונה. הפועל פתח תקוה עם שלושה ניצחונות רצופים והיא חזק בצמרת, אחרי שצברה עוד שלוש נקודות בקרב הלא פשוט הזה, מול הרביעית ערב המחזור. אחי נצרת ספגה שער בודד בחמשת המשחקים שקדמו לביקור שלה בוינטר, שהחליף את המושבה המשוזרע כאצטדיון ביתי עבור פתח תקוה. אלא שבדקה ה-23 היה זה יניב לוזון, ששוב מצא את הרשת, הפעם בכדור עונשין מ-11 מטרים.

אלי מחפוד מאמן הפועל פתח תקוה עם משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שניהם יצאו מרוצים. אלי מחפוד ומשה סיני/ברני ארדוב

הפועל נצרת עילית - הפועל אשקלון 1:1

זו לא הפעם הראשונה בה אנו מגלים כמה משוגעת הליגה הלאומית, אבל זו בהחלט אחת הפעמים היותר קיצוניות. מצד אחד עמדה המארחת הלוהטת, שניצחה בשבועיים האחרונים את מכבי פתח תקוה והפועל ראשון לציון והגיעה למשחק מהמקום השני בטבלה. מהצד השני, האורחת מאשקלון, שרק התפללה לא לחטוף עוד תבוסה וצברה לפני המשחק נקודה בודדת בשמונה משחקים, כאשר גם זו הושגה במחזור השני. כל התחזיות הללו לא הפריעו לחיים איצרין להמם את הנצרתים עם שער יתרון של אשקלון בדקה ה-28. רן רול הצליח אומנם לאזן, 13 דקות לסיום, אבל נצרת עילית שמטה שתי נקודות חשובות במאבקי הצמרת. מצד שני, הקבוצה של דני גולן נותרה היחידה בליגה ללא הפסד העונה.

מכבי אום אל פאחם - הפועל בני לוד 1:0

האם הקבוצה של אבו סובחי סופסוף חוזרת לעצמה? אחרי פתיחת עונה חלשה להחריד, הקבוצה שכמעט עלתה ליגה בעונה שעברה צוברת ניצחון שלישי העונה ושני ברציפות ועל הדרך, גם עוקפת את אום אל פאחם בטבלה. שער בודד של נבו מזרחי בדקה ה-33 הפריד בין הקבוצות וסידר לאום אל פאחם הפסד ראשון מזה למעלה מחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully