וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: נובאק דג'וקוביץ' גבר על אנדי מארי

הסרבי ניצח 6:4, 3:6, 5:7 על המדורג שלישי בעולם אחרי קרב של שעתיים ו-34 דקות. ברדיך ניצח 5:7, 6:3, 1:6 את צונגה

יומיים כבר עברו בטורניר גמר הסבב באולם ה-O2 בלונדון, אבל הערב (רביעי) קיבלנו ללא ספק את המפגש המרתק ביותר עד כה ואולי עד סוף הטורניר. בית א' הגיע למחזור השני כשהמדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' הצליח לנצח 6:4, 3:6, 5:7 את אנדי מארי (3) אחרי שעתיים ו-34 דקות. במשחק השני הצליח תומאש ברדיך (6) לנצח 5:7, 6:3, 1:6 את ג'ו ווילפריד צונגה (8). נולה מוליך את הבית עם שני ניצחונות, אחריו ברדיך ומארי עם ניצחון אחד כל אחד וצונגה אחרון עם שני הפסדים.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Clive Brunskill, GettyImages
איזה ניצחון ענק. דג'וקוביץ'/GettyImages, Clive Brunskill

נובאק דג'וקוביץ' (1) - אנדי מארי (3) 6:4, 3:6, 5:7

איזו דרמה, איזה טניס ואיזה משחק נהדר קיבלנו בין שני הפינליסטים של אליפות ארצות הברית הפתוחה. בסופו של דבר נובאק דג'וקוביץ' הצליח לצאת עם ידו על העליונה אחרי 6:4, 3:6, 5:7 על אנדי מארי והוא קרוב מאוד להבטיח את מקומו בחצי הגמר, בעוד הבריטי יזדקק לניצחון מול ג'ו ווילפריד צונגה במשחק הנעילה של שלב הבתים.

המשחק נפתח עם שבירה כבר במשחקון הראשון, כשמארי מצליח להפתיע את דג'וקוביץ' מהר. הבריטי שמר על ההגשות שלו ועלה ל-0:2. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם עד סוף המערכה, ובסופו של דבר זה 4:6 מרשים מאוד לבריטי אחרי 45 דקות של טניס איכותי. אגב, במערכה הראשונה מארי זכה בכל הנקודות אחרי שדייק בהגשות הראשונות שלו.

אל המערכה השנייה כבר עולה נובאק דג'וקוביץ' אחר לגמרי ונראה שוב כמו המדורג מספר אחת בעולם. הסרבי השיג שבירה במשחקון השישי ועלה ל-2:4. נולה שמר על זה ועלה אחר כך ל-3:5. את המערכה הוא הכריע עם משחקון מושלם על האפס וזה 3:6 במערכה השנייה אחרי 38 דקות.

המערכה השלישית הייתה המותחת והדרמטית מכולן. נולה פתח מצוין ושבר כבר במשחקון השלישי, כשהוא ממשיך לשמור על ההגשות שלו ועולה כבר ל-3:4 כשההגשות לצידו. מארי שבר ושמר בדרך ל-4:5. דג'וקוביץ' שמר על ההגשות שלו ואיזן ל-5:5 ואפילו הצליח לשבור שוב את מארי בדרך ליתרון 5:6. מארי הוביל כבר 40:15 על ההגשה של נולה, אבל הסרבי התעשת ויצא מהבור הזה עם ארבע נקודות רצופות בדרך ל-6:4, 3:6, 5:7.

אנדי מארי טניסאי בריטי. Clive Brunskill, GettyImages
נתן פייט אדיר, אבל זה לא הספיק לו. מארי/GettyImages, Clive Brunskill

תומאש ברדיך (6) - ג'ו ווילפריד צונגה (8) 5:7, 6:3, 1:6

הטניסאי הצ'כי, שהגיע רק לפני חודשיים לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה אחרי ניצחון מרשים מאוד על רוג'ר פדרר, הצליח להשיג גם ניצחון ראשון בטורניר גמר הסבב אחרי שבמשחק הפתיחה ספג הפסד כואב מאוד מול אנדי מארי בשלוש מערכות. ברדיך ניצח 5:7, 6:3, 1:6 את ג'ו ווילפריד צונגה ושיפר את סיכוייו להגיע לחצי הגמר.

המערכה הראשונה הייתה שקולה מאוד כשכל 10 המשחקונים הראשונים הולכים לצד של המגיש. במשחקון ה-11 הצליח תומאש ברדיך להתעלות ולהשיג את השבירה המיוחלת אחרי שהצרפתי שלח פורהנד לרשת. ברדיך שמר על ההגשות שלו בקלות עם אייס אדיר וסגר סיפור עם 5:7 אחרי 48 דקות. המערכה השנייה כבר הייתה של צונגה, ששבר מוקדם ועלה ל-1:4. ברדיך עוד שמר על ההגשה שלו וצימק ל-4:2, אבל לא השיג שבירה נוספת ובתום המערכה זה 3:6 לצרפתי. אך צונגה, כמו צונגה, לא הצליח לשמור על היכולת שאפיינה אותו במערכה השנייה גם בשלישית ונשבר מוקדם. ברדיך לא הסתפק בשבירה אחת, שבר שוב וסגר עניין עם 1:6 אחרי שעתיים של טניס וכשהוא מגיש שמונה אייסים ומשיג 33 ווינרים.

הטניסאי הצ'כי תומאס ברדיך. GettyImages
מערכה שלישית נהדרת. ברדיך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully