וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הרמה בקפריסין גבוהה משחשבתי"

מאמן א.א.ק לרנקה התקשה להתחייב לאן תגיע קבוצתו, וסיפר בראיון על השיא של חיימוב: "המטרה שלנו היא לא לנפץ שיאים"

קשה להאמין שבחלומות הכי ורודים שלו, רן בן שמעון באמת האמין שאחרי שמונה מחזורים בליגה הקפריסאית הוא יעמוד עם קבוצתו א.א.ק לרנקה בפסגה ראש בראש עם אפואל ניקוסיה ואנורתוזיס, קבוצתו של רוני לוי. בן שמעון, שהשיג שבעה ניצחונות ותיקו בשמונה משחקים, התראיין היום (רביעי) בקפריסין והתייחס לפתיחת העונה החלומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אף אחד לא יודע באיזה מקום א.א.ק תסיים את העונה, אבל למדתי בחיים שלי לכוון למטרות גבוהות ולשאוף לטוב ביותר". רן בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאורך החיים שלי, תמיד הסתכלתי קדימה וניסיתי לעשות את המיטב", השיב בן שמעון כשנשאל אם ציפה לעמוד במקום הזה אחרי שמונה מחזורים. "בכדורגל אתה אף פעם לא יודע מראש איך הקבוצה תיראה אחרי כמה משחקים. אני תמיד מנסה לעבוד הכי טוב שאפשר. התוצאות חשובות מאוד, זה חשוב להגיע לקבוצה חדשה ולעבוד בה היטב ולבנות יסודות טובים לעתיד".

בן שמעון נשאל אם יש סיכוי שהקבוצה שלו תחגוג בסיום העונה זכייה באליפות, וכמיטב המסורת מיעט לספק הצהרות בנושא: "אף אחד לא יודע באיזה מקום א.א.ק תסיים את העונה, אבל למדתי בחיים שלי לכוון למטרות גבוהות ולשאוף לטוב ביותר. כרגע אנחנו עובדים קשים ומתמקדים בכל משחק בפני עצמו".

מאמן קרית שמונה לשעבר התייחס גם לשיא שרשמה קבוצתו של דקות ללא ספיגה, אחרי שגיא חיימוב לא הוציא כדור מהרשת כבר שמונה משחקים. "לנפץ שיא זה משהו שנותן הרגשה טובה, אבל רק לכמה שעות. המטרה שלנו היא לא לנפץ שיאים. אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה ולהישאר במקום גבוה. זה נכון שככל שהקבוצה סופגת פחות שערים, כך זה הופך להיות תחרותי יותר, וזה משהו שאני אומר לשחקנים שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לנפץ שיא זה משהו שנותן הרגשה טובה, אבל רק לכמה שעות". גיא חיימוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן שמעון נשאל אם העובדה שהוא זכה באליפות עם קרית שמונה, קבוצה שלא עשתה זאת עד עכשיו, מגבירה לו את התיאבון לשחזר את זה גם בלרנקה, והשיב: "אני לא יכול להבטיח שאני אשיג אליפות כל הזמן בקבוצות שבהן אני עובד. מה שאני יכול לעשות זה לייצר קבוצה תחרותית. אף אחד לא יכול לבוא בדרישות גבוהות יותר מהדרישות שאני מעמיד לעצמי. בעבודה היומיומית אני נותן מעצמי מאה אחוז ואני תמיד מנסה לעשות את המיטב".

המאמן גם החווה את דעתו על רמת הכדורגל הקפריסאי, ואמר: "הרמה היא גבוהה יותר ממה שציפיתי. כל משחק קשה ותחרותי מאוד. אלה שלא מכירים את הכדורגל הקפריסאי יכולים שלא להעריך אותו, אבל זה לא בסדר לעשות את זה ברגע שאתה לא מכיר משהו. אני מרוצה מאוד מהתנאים שהעמידו לרשותי בקפריסין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully