וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי חושף: "רונאלדו היה האליל שלי"

מדובר, כמובן, בחלוץ העבר הברזילאי, ולא בכריסטיאנו. אקס ברצלונה, אינטר וריאל פרגן בחזרה: "יש בו קסם מיוחד ושונה"

ליאונל מסי העניק ראיון למגזין הכדורגל הבריטי FourFourTwo, ובו חשף את אליל ילדותו: רונאלדו. לא, לא כריסטיאנו רונאלדו, כמובן, אלא החלוץ הברזילאי האגדי שכבש 47 שערים עבור ברצלונה בין השניים 1996 ו-1997, וכיכב מאוחר יותר גם בריאל מדריד, אינטר ומילאן.

"רונאלדו הוא הגיבור שלי", סיפר מסי. "כילד מאוד אהבתי לראות שחקנים כמו זינאדין זידאן, רונאלדיניו וריבאלדו, אבל רונאלדו היה החלוץ הכי טוב שראיתי. הוא היה כל כך מהיר, הוא היה מסוגל להבקיע מכלום, והוא היה מסוגל לבעוט בכדור יותר טוב מכל שחקן אחר שראיתי".

רונאלדו עצמו שיבח את מסי בחזרה, אם כי הציטוטים שסיפק הבוקר הגיעו לתקשורת לפני הראיון המדובר של הארגנטינאי, ואמר: "עדיין יש קרב בין מסי ורונאלדו על תואר שחקן השנה, אבל מסי היה מקבל את הקול שלי, בגלל שמעבר לשערים והגביעים, הוא מביא קסם מיוחד ושונה לכדורגל. כריסטיאנו רונאלדו הוא מאוד טכני ומאוד כשרוני, אבל מסי ממשיך לעשות דברים בלתי צפויים על בסיס קבוע".

ולמי היה מצביע רונאלדו בתואר מאמן השנה? כאן הוא דווקא הולך עם הנציג של ריאל מדריד: "הייתי מצביע למוריניו, כי זה לא קל להתמודד כל כך טוב עם סגל של 25 שחקנים על בסיס יומי. הוא היה מקבל את הקול שלי בזכות הארגון הטקטי, התכנון ושיטות האימון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully