וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: האסל הפצוע ישחק מול ארמיה טיביליסי

6.11.2012 / 18:45

הסנטר, שנפצע מול הרצליה ערך את האימון המסכם וישחק בפתיחת היורוצ'אלנג' מול הגיאורגים (ד', 20:00, ער' ONE)

פרנק האסל שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
נפצע מול הרצליה אך ישחק. האסל/ניב אהרונסון

הפועל חולון תפתח מחר (רביעי) את הופעותיה במפעל היורוצ'אלנג' כשתארח באולם הפחים את קבוצת ארמיה טיביליסי הגיאורגית (20:00, ער' ONE). הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים, כשבמשחק האחרון היא גברה על בני הרצליה תוך כדי תצוגת שלשות מרשימה. פרנק האסל נפצע במהלך הניצחון על הרצליה בגבו, אך ערך את האימון המסכם וישחק. ג'רום דייסון, שגם כן נפצע במהלך המשחק, ישחק אף הוא.

"אנחנו משחקים מול ארמיה, והיא קבוצה טובה. אני מאוד שמח שאנחנו משתתפים באירופה, בעיקר בשביל הקהל, לנו זה יוצר אתגר גדול", אמר דן שמיר לקראת המשחק. "שלומי הרוש שיחק עם זריקה בגב נגד הרצליה, ג'רום דייסון לא התאמן כל השבוע והיה צריך להוציא מעצמו הרבה ופרנק הוגבל בדקות בגלל הגב. זה מציב בפנינו אתגר לשחק גם מחר אבל כולנו רוצים להצליח בעיקר בשביל הקהל של הפועל חולון שיכול לראות קבוצות אירופיות טובות. המטרה שלנו לעשות כדורסל שיהנו ממנו. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לעמוד באתגר הזה".

ארמיה טביליסי היא אלופת גיאורגיה, והיא השתתפה גם בעונה שעברה במפעל היורוצ'אלנג' והודחה בשלב הראשון. את הקבוצה מאמן קוטה טוגושי המקומי, והשחקנים המובילים שלה הם האמריקאים קרטיס מילאג' ולאמיין ווילסון, שחקן נבחרת בלגיה מרקוס פייזון, סנטר נבחרת שבדיה יואקים קיילבום והמקומיים ולדימיר בויסה, לאשה פרחאלאבה וגיאורגי גמקרליזדה.

בנוסף לארמיה משחקות בבית של חולון טלקום בון הגרמנית ואנטוורפן הבלגית שייפגשו הערב למשחק שיפתח את הבית. שתי הקבוצות שיסיימו בשני המקומות הראשונים תעפלנה לשלב הבתים השני, שיכלול ארבעה בתים של ארבע קבוצות, שממנו גם כן תעפלנה 2 קבוצות מכל בית לרבע גמר המפעל.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אדריאן הרבשטיין
באירופה, בשביל האוהדים. שמיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully