וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ניצחונות לרוג'ר פדרר ודויד פרר

השוויצרי (2) נזקק לשעה ו-9 דקות כדי להביס 3:6, 1:6 את טיפסרביץ' (9). הספרדי (5) ניצח 3:6, 6:3, 4:6 את דל פוטרו

המחזור הראשון בטורניר גמר הסבב ייחתם הערב עם שני המשחקים של בית ב'. רוג'ר פדרר, המדורג במקום השני בעולם ומחזיק התואר מהשנה שעברה, הצליח לעשות את שלו עם ניצחון על ינקו טיפסרביץ'. בהמשך, הצליח דויד פרר הספרדי (5) לנצח 3:6, 6:3, 4:6 את חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי (7), במשחק שנעל את המחזור כולו. מחר ייערך המשחק המעניין ביותר בשלב הבתים כשאנדי מארי יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', תומאש ברדיך ישחק מול ג'ו ווילפריד צונגה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
איזה טניס נהדר. פדרר/רויטרס

רוג'ר פדרר (2) - ינקו טיפסרביץ' (9) 3:6, 1:6

חמישה מפגשים נערכו בין השניים בעבר, הסרבי הצליח בסך הכל לקחת שתי מערכות, גם הן באותו המשחק בו הפסיד בסופו של דבר. גם הפעם, העניינים לא היו שונים במיוחד, ורוג'ר פדרר הצליח לשייט כל הדרך לניצחון 3:6, 1:6 די נוח אחרי שעה ותשע דקות בלבד, ותוך שהוא משיג שבעה אייסים לעומת שגיאה כפולה אחת בלבד. הניצחון הזה היה ה-40 של פדרר בטורניר גמר הסבב בכל הזמנים והוא עבר את איבן לנדל.

פדרר, שכזכור לא שיחק בטורניר ברסי בשבוע שעבר כדי לשמור את עצמו טרי לטורניר גמר השנה, פתח בסערה ולא נתן לטיפסי שום סיכוי מהרגע הראשון כששבר אותו פעם אחת במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה אפילו פחות שקולה, כש-RF שבר שלוש פעמים מתוך שבעה ניסיונות ולא עמד באף נקודת שבירה נגדו במהלך כל המשחק.

ינקו טיפסרביץ' טניסאי סרבי. Julian Finney, GettyImages
לא ידע מאיפה זה בא לו. טיפסרביץ'/GettyImages, Julian Finney

דויד פרר (5) - חואן מרטין דל פוטרו (7) 3:6, 6:3, 4:6

רק לפני יומיים עמד הספרדי הוותיק והנהדר הזה בפני אחד המעמדים המרגשים בקריירה שלו כשזכה בברסי בטורניר הראשון בקריירה שלו מסבב המאסטרס 1,000 לאחר ניצחון בגמר על ייז'י ינוביץ' הפולני המפתיע. אבל נפילה מנטלית או פיזית אף פעם לא היו חלק מהלקסיקון של הספרדי הקסום הזה, שעלה למשחק מול חואן מרטין דל פוטרו בשיא הטריות והכושר ועשה את העבודה שלו עם 3:6, 6:3, 4:6 אחרי שעתיים ועוד 16 דקות של טניס מותח ומרתק. פרר אמנם השיג רק שלושה אייסים וביצע שגיאה כפולה אחת, לעומת שבעה אייסים של יריבו, אבל כרגיל היה אגרסיבי מאוד מהקו האחורי וגילה עוצמה מנטלית אדירה בדרך לניצחון שני על הנפיל הארגנטינאי בלונדון השנה, לאחר שגבר עליו גם בווימבלדון.

הטניסאי הספרדי דויד פרר. רויטרס
רק יומיים חלפו מאז הגמר בברסי, אבל הוא כבר כמו חדש. פרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully