וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "רמון פוגע באוהדים שלו עם הכרטיסים"

הצהובים מוכנים לדיון בביה"ד על המחירים לדרבי, המכירה תיפתח הערב (ג', 20:30) באתר 'לאן'. האימון נערך בסגל חסר

one

אחרי שנהנו אמש (שני) מיום חופשי, שבו הבוקר שחקני מכבי תל אביב להתאמן ופתחו למעשה בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי הגדול מול הפועל, שייערך ביום ראשון הבא בבלומפילד.

האימון התקיים בסגל חסר מאוד, כאשר מונס דאבור ודור מיכה נמצאים במחנה אימון של הנבחרת הצעירה. החלוץ הפצוע רוברט ארנשו, עבר טיפולים ולא התאמן והחשש לגביו הוא כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ויחמיץ בודאות את הדרבי.

גל אלברמן ומהראן ראדי, צמד הקשרים האחוריים, ערכו אימון חלקי בלבד ולעומתם המגן עומר ורד שב לאימונים מלאים ועשוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר שבועות ארוכים, בהם לא שיחק בשל פציעה. באימון תירגלו השחקנים בעיקר הנעת כדור בשטח מצומצם.

שחקן מכבי תל אביב, עומר ורד. ברני ארדוב
חוזר לעניינים. ורד/ברני ארדוב

בתוך כך, ממתינים במועדון לדיום שייערך היום בנשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע למחירי הכרטיסים לקראת הדרבי. בקבוצה מקווים שבית הדין יורה להפועל תל אביב להפחית במחיר הכרטיסים שהוצעו לאוהדים הצהובים, או לחלופין לקבוע מחיר זהה לאוהדי שתי הקבוצות לקראת המשחק.

בכל מקרה, מכירת הכרטיסים מתוכננת להיפתח הערב, בשעה 20:30 באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים 'לאן'. לטובת מכבי הוקצו למשחק 1,600 כרטיסים בלבד והרכישה תתאפשר אך ורק לבעלי מנויים. משרד הכרטיסים 'לאן' לא יגבה הערב באופן חד פעמי את עמלת הרכישה באינטרנט בסך 15 ש"ח, בקניית הכרטיסים לדרבי. האוהדים ישלמו את מחיר הכרטיס+ העמלה הרגילה בסך 10 אחוז כנהוג בלבד.


"חבל שבהפועל תל אביב בחרו להעלות את מחירי הכרטיסים לאוהדים של מכבי ובכך ליצור מצב של חוסר שוויון במחירים", אמר גורם במועדון הצהוב, "בצעד שעשה, אותו בחר לעשות חיים רמון, הוא בעצם קבע את מחירי הכרטיסים לאוהדי הפועל לקראת הדרבי הבא וחבל שהוא פוגע ישירות באוהדים שלו, כי הם אלו שיצטרכו לשאת בעלויות הגבוהות בדרבי הבא, אותו אנחנו נארח".

עוד לכבוד הדרבי, פתחו בחנות המוצרים הרשמית של הקבוצה בקרית שלום במבצע: כדור מכבי תל אביב בשקל אחד בלבד. ההטבה מיועדת לאוהדים בעלי מנוי ומותנית בהצגתו, כאשר ניתן לרכוש כדור אחד בלבד לכל מנוי. אוהדים שאינם מנויים יוכלו לרכוש כדור בשקל אחד אם יקנו ממוצרי החנות בלמעלה מ-50 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. אדריאן הרבשטיין
ההתנפלות תצא לדרך, רק מנויים יכולים לרכוש כרטיסים. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully