וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריק לארסון: "מסי פנומן, אבל הנשמה הוא צ'אבי"

סלטיק מחכה לברצלונה, כוכב העבר של הקבוצות מספר: "לא חזינו כמה גדול יהיה מסי". אוזיל: "כדור הזהב לקסיאס ורונאלדו"

הנריק לארסון, שחקן ברצלונה שלעבר. manu fernandez, AP
האיש שנתן לברצלונה גביע אירופאי. לארסון/AP, manu fernandez

ברצלונה תשחק ביום רביעי מול סלטיק בסקוטלנד, וזה כמובן זמן אידיאלי לחזור להנריק לארסן, החלוץ השבדי הנהדר, שנתן עונות נפלאות במדי שתי הקבוצות וזכור בשתיהן כאהוב. "כמובן שמבחינתי האידיאלי זה שייצא תיקו", אמר לארסון, ששיחק שנתיים בברצלונה, אבל בסלטיק כבש 242 שערים ב-315 הופעות, "היו לי שבע עונות גדולות בסלטיק ושנתיים בברצלונה, כך שאני לא יכול לבחור. במשחק הראשון סלטיק נתנה הגנה נהדרת, אבל ברצלונה שלטה, אף אחד לא שולט במשחק כמוה".

לארסון היה אחד מגיבורי הזכייה של ברצלונה בליגת האלופות ב-2006, כשעלה מהספסל וסיפק שני בישולים. "לא הייתי כוכב כמו רונאלדו, דקו או אטו, אבל עבדתי קשה ולא התלוננתי כשישבתי על הספסל", הוא נזכר, "בגמר ההוא רק קיוויתי לשחק כמה דקות, כך שלא יכולתי לבקש יותר".

השבדי נזכר שהוא ראה את צעדיו הראשונים של ליאו מסי במועדון. "הוא היה ילד, אבל מצוין. מי שאומר שהוא צפה מראש כמה גדול הוא יהיה, משקר. הוא פנומן. מסי ראוי לכל הפרסים, אבל האמת שצ'אבי הוא הנשמה של הקבוצה. הוא לא מחמיץ שוב מסירה. הוא משחק בעמדה קשה, ומבשל שערים. הוא המפתח".

* אבל עם כל הכבוד לצ'אבי ומסי, צריך לזכור שריאל מדריד היא זו שלקחה אליפות השנה, וכשהקמפיין לקראת בחירת שחקן השנה מתחמם, מסוט אוזיל יודע למי ראוי הפרס היוקרתי. "הייתי רוצה ששחקן של ריאל יזכה, כך שהייתי נותן את הפרס לרונאלדו וקסיאס", אומר אוזיל בדיפלומטיות, "כריסטיאנו הוא שחקן גדול, והראה את זה בכל התקופה שלו פה. על איקר כבר אין מה להגיד, הוא אחד השוערים הטובים בעולם. אני אצביע לשניהם, ואאחל לשניהם הצלחה".

שחקני ריאל מדריד איקר קסיאס, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
במדריד נקרעים. רונאלדו וקסיאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully