וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "אני מופתע שאנחנו עדיין שוברים שיאים"

הספרס נהנים מהפתיחה הטובה בתולדות המועדון. אלן הגיע ל-23 אלף נקודות: "לא סיפור גדול". אייברי ג'ונסון: "נגמר לנו הגז"

שבוע חלף מתחילת העונה וליגת ה-NBA מתחילה להתחמם ולספק משחקים מצוינים מדי ערב. הלילה (בין שני לשלישי), העיניים הופנו לעבר קליבלנד, אשר לצערנו ללא עומרי כספי, הדהימה עם 101:108 בסטייפלס סנטר על לוס אנג'לס קליפרס. הקאבלירס נהנו משבע שלשות של הרוקי דיון ווייטרס, שתפר 28 נקודות, בעוד קיירי אירווינג מוסיף 24 משלו.

ווייטרס החמיא לאירווינג בסיום: "הוא מצא אותי ואני רק הצלחתי לקלוע את הזריקות שלי. הרגשתי טוב על המגרש". כוכב קליבלנד השיב: "כשמישהו בקבוצה שלך קולע ככה, אתה רק נשען לאחור וצופה בו".

אצל הקליפרס, כריס פול ניסה להסביר את הנפילה: "אם אתה מאבד 25 כדורים, תפסיד כמעט בכל משחק. אבל אנחנו עדיין בשלב מוקדם של העונה ועדיף שנעשה טעויות כאלה עכשיו מאשר אחר כך. נהיה בסדר".

דיון ווייטרס (מימין), קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. Jeff Gross, GettyImages
להישען לאחור וליהנות. ווייטרס ואירווינג נהנים ב-LA/GettyImages, Jeff Gross

ובעוד הקליפרס מועדים בביתם, מיאמי בשלה. האלופה עלתה ל-0:3 במשחקיה הביתיים העונה, עם 99:124 קליל על פיניקס. כל הכוכבים סיפקו מספרים יפים (23 ללברון, 22 לוויד, 18 לבוש, 15 לאלן) ומי שנהנה במיוחד הוא מריו צ'למארס, שסיים עם 11 אסיסטים בפעם השנייה בארבעה משחקים העונה: "הכל מתחיל בהגנה שלנו", הצהיר לברון ג'יימס בסיום, "כשאנחנו מגנים ככה, אפשר לעשות מה שאנחנו רוצים בהתקפה. מריו הכניס את כולם לעניינים וחילק אסיסטים ואנחנו רק ניסינו לקלוע עבורו".

ריי אלן, שהפך לשחקן ה-24 בתולדות הליגה שמגיע ל-23 אלף נקודות, אמר: "זה לא סיפור גדול, אבל זו חותמת לכל הדברים שעשיתי לאורך הקריירה".

עוד קבוצה שנהנית מכל רגע היא סן אנטוניו. הספרס עלו ל-0:4, באופן מדהים הפתיחה הטובה בתולדות המועדון, עם 79:101 נוח מול אינדיאנה: "אני מופתע שאנחנו עדיין שוברים שיאים", הודה טוני פארקר, "נראה שכבר עשינו הכל, אבל תמיד יש עוד משהו. זה נהדר".

מאנו ג'ינובילי הוסיף: "זו רק סטטיסטיקה, לא חשובה לאורך זמן, אבל כרגע אנחנו נהנים ממנה. מוזר שקבוצה כל כך מוצלחת אף פעם לא פתחה את העונה בצורה כזו. הנענו את הכדור טוב ושינינו את הקצב של המשחק. שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר במשחק האחרון שלנו".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. AP
כיף חיים בסן אנטוניו. פארקר והקהל מתחברים/AP

ואיך אפשר שלא לסיים עם התפוח הגדול, אחד המקומות הכי מסקרנים בליגה העונה. ברוקלין נטס הבינה שיש לפניה עוד דרך ארוכה עד לתהילה, לאחר ששמטה יתרון של 22 נקודות בדרך להפסד ראשון באולם החדש, 107:96 למינסוטה. הניקס לעומת זאת, מושלמים עם 88:110 על פילדלפיה.

אלכסיי שבד (מינוס הקוקו המכוער שלו, סופסוף), הוביל את הקאמבק הרביעי בגודלו בתולדות הטימברוולבס. בסיום, הרוסי חגג את הניצחון על בן ארצו והבעלים של ברוקלין מיכאיל פרוחורוב: "כולם ברוסיה ראו את המשחק הזה, אז אני שמח שניצחנו". בברוקלין ההמומה ניסו להסביר מה קרה: "כאילו נגמר לנו הגז ואיבדנו את הדרך", אמר המאמן אייברי ג'ונסון, "הפסדים כאלה צריכים לכאוב לנו יותר מאשר בעבר, כי הם יכולים להתנקם בנו בעתיד. אסור לנו להפסיד בבית, אנחנו מנסים לייצר יתרון ביתיות, להיכנס לקצב בבית ולצבור מומנטום. זה בהחלט היה משחק שהיינו צריכים לנצח".

כאמור, אצל היריבה העירונית מרוצים ועלו ל-0:3 לראשונה מאז 1999: "אנחנו פשוט משחקים טוב", סיכם כרמלו אנתוני, "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בצורה נכונה".

הניקס וסן אנטוניו מושלמות, ברוקלין חטפה בראש

NBA בוואלה! ספורט

גארד ניו ג'רזי נטס דרון וויליאמס (ימין) עם מאמנו אייברי ג'ונסון (שמאל). AP
מה קרה להם? ג'ונסון ודרון וויליאמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully